سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بروز برخي تخلفات در انتخابات مصر

سردبير نشريه اليوم السابع مصر اذعان كرد ، تخلفات عديده اي در انتخابات رياست جمهوري مصر رخ داده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني العالم ؛ احمد مصطفي درباره اوضاع انتخابات رياست جمهوري مصر گفت: مصري ها در انتخابات روز گذشته تلاش كردند آخرين اميد خود را براي آزادي و محقق کردن آرمان هاي انقلاب زنده نگه دارند، ولي نگراني هاي جدي نيز دارند.

 بر اساس اطلاعاتي که از استان هاي مختلف مصر داريم، مردم با اعتراض به راي دادگاه عالي قانون اساسي مصر براي انحلال مجلس اين کشور تاکيد مي کنند هرگز اجازه نمي دهند خون شهداي انقلاب اين کشور به هدر برود. گروه هاي سياسي در مصر به ويژه جنبش ششم آوريل به شدت مخالف بازداشت فعالان سياسي در کشور هستند و تاکيد مي کنند در اعتراض به اين وضع تظاهرات گسترده اي را برگزار خواهند کرد.

وي درباره تخلفات در انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: ناظران زيادي از طرف گروه هاي مدني داخلي و بين المللي بر انتخابات نظارت مي کنند. برخي گزارش ها از تخلفات انتخاباتي به ويژه اقدام طرفداران احمد شفيق در ادامه تبليغات در ميان مردم حکايت دارد. همچنين در برخي حوزه هاي انتخاباتي افسران ارتش و پليس به سود نامزد رژيم گذشته راي دادند. همچنين گزارش شده است که با شناسنامه افراد متوفي در انتخابات راي داده شده است.

بر اساس يک گزارش نيز برگه هاي تعرفه راي در برخي از حوزه ها توزيع شده است که جوهر روي بر روي آن پس از چند دقيقه پاک مي شود.

برچسب ها: مصر ، تخلف ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.