سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ذوب آهن به تركيب سابقش برمي گردد

تيم فوتبال ذوب آهن اصفهان به دليل مشكلات مالي به دنبال برگرداندن بازيكنان سابقش به تركيب تيم است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اين تيم اصفهان با جذب بازيكنان سابقش همچون مهدي رجب زاده و خسرو حيدري ، قاسم حدادي فر و محسن سلمان در فصل جديد باتركيب 7 و 8 سال قبل خود به ميادين مسابقات قدم خواهد گذاشت.

شايان ذكر است ، تركيب تيم فوتبال ذوب اهن در 8 سال پيش تشكيل شده بود از بازيكناني همچون مسعود قاسمي در درون دروازه سپهر حيدري در دفاع و مهدي رجب زاده در خط حمله كه هم اكنون هم رسول كربكندي سرمربي اين تيم تمام تلاشش را انجام داده تا همان شاگردان قديمي اش را به ذوب آهن بياورد.

نكته قابل توجه در تركيب تيم فوتبال ذوب اهن در ليگ پنجم اين بود كه مهدي رجب زاده مهاجم اين تيم توانست عنوان آقاي گلي آن فصل از ليگ برتر بدست آورد.

با آغاز ليگ دوازدهم مشخص ميشود كه رجب زاده مي تواند خلاء بازيكنان بزرگي همچون محمد قاضي و ايگور كاسترو را پر كند يا نه .

گفتني است در سال هاي گذشته هم فرشاد بهادراني و جلال اكبري هم در تركيب تيم فوتبال ذوب آهن قرار داشتند و هم اكنون خبري از آن ها درميادين فوتبال نيست اما با خبر شديم كه رسول كربكندي سرمربي ذوب آهن به دنبال جذب اين بازيكنان هم هست.

ذوب آهني ها علاوه بر بازگرداندن بازيكنان سابقشان در حال تست گرفتن ازچند بازيكن اميدشان است تا از آنها براي فصل بعد در تركيبشان استفاده كنند.

در همين راستا بابك چهررازي كه جزو بازيكنان اميد تيم فوتبال ذوب آهن است توانسته درتمرينات تيم نظر كربكندي سرمربي را جلب كند و در فصل بعد در تركيب تيم بزرگسالان ذوب اهن قرار بگيرد .همچنين هوگوماچادو هافبك پرتغالي تيم فوتبال ذوب آهن قراردادش را به مدت يك فصل ديگر تمديد كرد ودر تمرينات و بعد ازظهر ذوب آهني ها حاضر مي شود.

لازم به ذكر است، اين بازيكن چند پيشنهاد از چند تيم مطرح ليگ برتر داشت اما مسئولان ذوب آهن توانستند با پيشنهاد خوب اين بازيكن را براي يك فصل ديگر در ذوب آهن حفظ كنند مسئولان تيم فوتبال ذوب آهن پيگيري هاي لازم را براي به خدمت گرفتن يك مهاجم سرزن و يك دروازه بان انجام مي دهند تا با تركيب كامل از روز شنبه 3 تيرماه عازم اردوي يك هفته اي به چالدران اصفهان شود./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.