سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلامشهر /

طرح خود اتكايي توليد گوشت قرمز استان تهران

نخستين بار در کشور تفاهم نامه طرح خود اتکايي توليد گوشت قرمز استان تهران با هدف تنظيم بازار گوشت قرمز بين روساي اتحاديه هاي توليدي و توزيعي گوشت در اسلامشهر به امضاء رسيد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، معاون برنامه ريزي استانداري تهران در اين مراسم که با حضور رئيس جهاد کشاورزي و دامداران نمونه استان تهران برگزار شد با اشاره به نامگذاري سال به توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني افزود: براساس طرح توسعه کشاورزي امسال37 درصد از دامداران نيمه تعطيل و تعطيل استان که به دلايلي نمي توانند به فعاليت خود ادامه دهند زمينه فعاليت اين واحدها فراهم مي شود تا درسال آينده با استفاده از همه ظرفيتهاي موجود توليد گوشت قرمز به 400 هزار تن در سال برسد  .
آقاي ترکي افزود : توليد کنندگان مي توانند به ازاي تعهد تحويل هرتن دام زنده گاو و گوسفند ، 50 و 60 ميليون ريال تسهيلات  بانکي از محل تسهيلات طرح توسعه بخش کشاورزي هر شهرستان دريافت کنند .
رئيس سازمان جهاد کشاورزي استان تهران هم گفت : در اين طرح دو هدف افزايش کمي و کيفي توليد دنبال مي شود  تا با بکار گيري از آخرين دانش روز ، بهره وري اين واحد هاي به حداکثر برسد .
آقاي موسوي افزود: افزايش توليد سبب خود کفايي و قطع واردات گوشت مي شود و با عرضه آن در بازار، قيمت گوشت قرمز را کاهش و به حداقل ممکن مي رساند .
او گفت : در طرح توسعه بخش کشاورزي حمايت همه جانبه از توليد ذرت علوفه اي مي شود و امروز توليد اين محصول در استان تهران به  2  و 7 دهم ميليون تن رسيده است ./ج2

برچسب ها: اسلام شهر ، طرح ، خود ، اتکایی ، گوشت ، قرمز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.