سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اظهارات رئيس اتحاديه تهيه كنندگان درباره پخش فوتبال در سينما‌ها؛

فوتبال با سينما عجين است

رئيس اتحاديه تهيه‌كنندگان در خصوص عدم حضور بانوان در سالن‌هاي سينمايي براي تماشاي فوتبال گفت:‌هيچ منع قانوني براي حضور خانم‌ها در سالن‌هاي سينمايي براي تماشاي فوتبال وجود ندارد.

سيدضياء هاشمي،رئيس اتحاديه تهيه‌كنندگان در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:‌ آسيب‌هاي بسيار جدي از ابتداي سال جديد ،به بدنه سينما وارد شده است كه روز به روز‌ به جاي اينكه وضعيت بهتر شود، بدتر مي‌شود.
وي گفت:واقعيت اين است كه از زماني كه اقدام به بي‌قانوني شد و در مقابل اكران فيلم‌ها ايستادند كه هيچ منشاء قاوني ندارد،سينما دچار مشكلات شد كه ما به دنبال رفع اين مسائل و كدورت‌ها هستيم و تا پاي تغيير مديرت سينما‌ها پيش مي‌رويم.
رئيس اتحاديه تهيه‌كنندگان به منافع سينما اشاره كرد و گفت:سينما يكي از منافع ملي كشور ما است كه نبايد اجازه دهيم بازي‌هاي سياسي راه بيندازند،ما به شدت با برخورد‌هاي سياسي مخالف هستيم.
هاشمي همچنين در خصوص پخش مسابقات فوتبال در سالن‌هاي سينمايي گفت:هر عاملي كه باعث رونق سينماها بشود؛من با آن موافق هستم .مسابقات جام ملت‌هاي اروپا نيز هر چند سال يكبار پخش مي‌شود  و گمان نمي‌كنم و ساعات پخش فوتبال آسيبي به فيلم‌هاي سينمايي وارد كند و حتي شايد اين جريان باعث شود مخاطب به سينما بيايد و قدري به اقتصاد سينما كمك كند تا كمكي به سينما داران شود.
هاشمي همچنين در خصوص منع حضور بانوان در سالن‌هاي سينمايي براي تماشاي فوتبال اظهار داشت:به هيچ عنوان منع قانوني و همچنين منع فروش بليت براي حضور خانم‌ها در سالن‌ها نداريم، زيرا قرار نيست كه به استاديوم ورزشي بروند.
وي تصريح كرد:هيچ منع قانوني براي حضور خانم‌ها نداريم و به اعتقاد من حتما بايد خانواده‌ها بيايند و در كنار هم فوتبال ببينند.
رئيس اتحاديه تهيه‌كنندگان همچنين به ارتباط بين فوتبال و سينما اشاره كرد و گفت:فوتبال نيز يك ابزار فرهنگي است و با سينما نيز عجين است و موضوع مهمتر اينكه مي‌تواند جمعيت بالقوه‌اي را به سينما‌ها بياورد.
وي تصريح كرد:به هر دليل مي‌توانستيم علاقمندان به ورزش را به سينماها بياوريم و اين حق مردم است كه از پرده عريض سينما براي ديدن فوتبال استفاده كنند تا شايد كمكي به رونق سينما شود./ه

برچسب ها: فوتبال ، سینما ، عجین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.