سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سربازان برتر ایران 28 خرداد ماه معرفی می شوند

اختتامیه بخش سرباز جوان جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) فردا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران وحید موسوی زاده دبیر اجرایی جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) گفت: 30 سرباز برتر کشور فردا معرفی می شوند.
وی افزود: جشنواره ملی حضرت علی اکبر (ع) به همت وزارت ورزش و جوانان با همکاری نهادها و دستگاههای اجرایی کشور در بخش های مختلفی برگزار شده و به معرفی جوانان برتر کشور در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی و اجتماعی می پردازد. بخش سرباز جوان از جمله این عرصه هاست که با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود.
موسوی زاده تصریح کرد: این بخش از جشنواره 10 محور سرباز، دفاع ، امنیت و اقتدار ملی، سرباز، ایثار گر و فداکاری (شهید و جانباز) سرباز، وظیفه شناسی و اقدام برجسته ، سرباز ، امور فرهنگی، هنری و تبلیغاتی، سرباز خلاقیت و فناوری، سرباز،‌ورزش و تربیت بدنی، سرباز نظم و انضباط اجتماعی، سرباز، دینداری و بصیرت، سرباز، مسئولیت پذیری و خانواده و سرباز ، سازندگی و تفکر بسیجی جوانان برتر کشور را معرفی خواهد کرد.
لازم به ذکر است جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در بخش سرباز جوان 28 خرداد با حضور مقامات عالی کشوری و لشگری و بیش از 2000 سرباز نمونه کشور در مجموعه ورزشی امام علی (ع) برگزار خواهد شد./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.