سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هيئت رييسه مجلس:

ارتباط اقتصاد و سياست ايران با نتيجه مذاكرات مسكو اشتباه محاسباتي غرب است

عضو کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس ارتباط اقتصاد و سياست ايران با نتيجه مذاكرات مسكو را اشتباه محاسباتي غرب دانست.

جواد جهانگيرزاده نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران با اشاره به جنگ رواني غرب عليه جمهوري اسلامي ايران گفت: اين اقدام در راستاي به انفعال کشاندن هيأت مذاکره کننده کشورمان در نشست مسکو بوده و در راستاي سياست‌هاي ديکته شده رژيم صهيونيستي صورت گرفته است.

وي در ادامه با بيان اينکه اقدامات ضد ايراني غرب در جريان مذاكرات هسته اي خللي در اراده ملت ايران و تيم مذاکره کننده هسته اي نداشته و نخواهد داشت، افزود: تلاش کشورهاي غربي براي بهره‌گيري رسانه‌اي و القاي ارتباط وضعيت فعلي سياسي و اقتصادي ايران با نتيجه و روند مذاکرات مسكو، اشتباه استراتژيک و محاسباتي  اين کشورها در قبال ايران است.

نماينده مردم اروميه در پارلمان با بيان اينکه ظرفيت‌هاي بالفعل و بالقوه ايران در تمام زمينه‌ها يک واقعيت انکارناپذير است، تصريح كرد: مذاکرات ايران با 1+5 در راستاي  اعتماد سازي و دفاع از حقوق حقه ملت ايران بوده و فارغ از مسائل سياسي و اقتصادي است.

عضو کميسيون امنيت ملي مجلس در پايان با اشاره به دشمن هاي ديرينه جهان غرب با نظام جمهوري اسلامي ايران در عرصه هاي گوناگون خصوصا گسترش دانش و فعاليت بومي اتمي خاطرنشان کرد: دشمني هاي غرب و رژيم صهيونيستي قدمت 33ساله داشته و قطعا با قاطعيت ايران و دفاع تمام قد از منافع ملي به نتيجه نخواهد رسيد.

/س2

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.