سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسم دو شرکت جدید روي تابلوي فرابورس

شرکت مرغداران طوس و بانک سامان به عنوان هفتاد و چهارمین و هفتاد و پنجمین نماد معاملاتی در فهرست نرخ ­های بازار پایه فرابورس درج شدند.

امير هاموني مدير بازار فرابورس ايران در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: بانک سامان با نماد سامان در گروه بانک­ها و موسسات اعتباری و شرکت مرغداران طوس در گروه زراعت و خدمات وابسته قرار دارند.

وي با بيان اينكه در حالی که ارزش معاملات بازارهای فرابورس ایران، با جابجایی 31 میلیون اوراق بهادار، به 201 میلیارد ریال رسید، افزود: بیشترین حجم معاملات را در بازارهای اول و دوم فرابورس، بانک ایران زمین در بازار دوم فرابورس با جابجایی 20 میلیون و 613 هزار سهم با نرخ هزار و 589 ریال در سیستم معاملاتی امروز ثبت کرد.

هاموني اظهار داشت: کمترین حجم معاملات و بیشترین افزایش قیمت را مرجان کار در بازار اول فرابورس با جابجایی 150 سهم و قیمت پایانی 7 هزار و 500 ریال داشت. بیشترین کاهش قیمت را مهندسی صنعتی روان فن آور در بازار اول با کاهش قیمت 4.6 درصد و با قیمت پایانی 2 هزار و 64 ریال از آن خود کرد.

حجم معاملات در بازار ابزارهای نوین مالی

مدير بازارفرابورس ايران تصريح كرد: ابزارهای نوین مالی، بیشترین حجم معاملات را اوراق اجاره امید با جابجایی 7 هزار و 360 برگه داشت. حجم اوراق دیگر به ترتیب 6 هزار برگه مشارکت توسعه، 5 هزار و 70 برگه مشارکت نارنجستان، هزار و 330 برگه اجاره ماهان2، هزار و 50 برگه مشارکت مسکن مهر، 580 برگه اجاره ماهان، 190 برگه اجاره جوپار و 20 برگه مشارکت نفت فصلی به قیمت هر برگه یک میلیون ریال جابجا شد.

وي خاطرنشان كرد: قیمت اوراق تسهیلات مسکن نیز تغییر قابل توجهی نداشت و در مرز66 هزار تومان مبادله شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.