سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طالبي :

قهرماني آسيا را به ويترين افتخارات سپاهان اضافه مي كنيم

مدافع جديد تيم فوتبال سپاهان گفت: براي اينكه پيشرفت و آرامش داشته باشم به سپاهان آمدم.

فرشيد طالبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: قراردادم با ذوب آهن تمام شده بود دوست داشتم به تيمي بروم كه هم پيشرفت كنم و هم آرامش داشته باشم به همين دليل سپاهان را انتخاب كردم چرا كه به لحاظ فني هم سپاهان بهترين و حرفه اي ترين تيم ايران است.

وي افزود: 6 سال در ذوب آهن بودم و هر كاري كه از دستم بر مي آمد براي اين تيم انجام دادم و سال گذشته هم همه شاهد بودند كه با حداقل امكانات و مسائل مالي هر چه در توان داشتم براي اين تيم گذاشتم.

مدافع جديد تيم فوتبال سپاهان اظهار داشت: سال گذشته همه جوره ضرر كرديم درحالي كه از هر لحاظ مي توانستيم پيشرفت كنيم اما پسرفت كرديم امسال با سپاهان به آن چيزي كه مي خواهم مي رسم مدافع جديد سپاهان اظهار داشت: سپاهان قهرماني آسيا را در كارنامه اش كم دارد و انشاء الله بتوانيم اين افتخار بزرگ را به ويترين افتخارات باشگاه اضافه كنيم هر چند كارمان خيلي سخت است اما بايد 10 برابر گذشته تلاش كنيم تا قهرمان آسيا شويم.

طالبي خاطرنشان کرد: تشكر ويژه اي از منصور ابراهيم زاده دارم چون خودم را مديون او مي دانم و اميدوارم در هر تيمي كه كار مي كند موفق باشد اميدوارم آن رفتاري كه با ابراهيم زاده شد و شرايطي كه برايش ايجاد كردند براي رسول كربكندي بنا شد چون آقاي كربكندي از خانواده ذوب آهن است و خاك اين تيم را خورده است./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.