سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تيم ملي وزنه برداري زمان ايوانف؛

كوروش باقري: قرباني برخي تبعيض ها شدم

سرمربي تيم ملي وزنه برداري كشورمان گفت: در زمان سرمربي گري ايوانف جزو كساني بودم كه قرباني برخي تبعيض ها شدم.

كوروش باقري درگفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، افزود: به عنوان سرمربي تيم ملي وزنه برداري هيچ وزنه برداري دركشور و تيم ملي براي من تفاوت ندارند و تمام نفرات براي من در يك جايگاه قراردارند ولي اين در صورتي است كه زمان سرمربيگري ايوانف در تيم ملي وزنه برداري جزو كساني بودم كه قرباني برخي تبعيض ها در تيم ملي شدم.

وي ادامه داد: هم اكنون از نظر مقايسه وزنه برداران تيم ملي ، بهداد سليمي و مرتضي رضائيان براي من در يك جايگاه قرار دارند.

باقري در مورد آمادگي نفرات تيم ملي وزنه برداري براي المپيك 2012 تصريح كرد: شرايط بدني و روحي نفرات حاضر در  اردوي تيم ملي وزنه برداري به طوري است كه اميد من براي اين تيم خيلي بالاست. تمرينات اردوي بجنورد شرايط بسيار ايده الي دارد كه بايد از زرين گل نائب رئيس فدراسيون تشكر كنم كه نفرات با زحمات وي هر چه بهتر خود را آماده مسابقات وزنه برداري المپيك 2012 لندن مي كنند.

وي ادامه داد: با اين كه انتظاراتم از نفرات حاضر در اردو براورده نشده است ولي اين شرايط بسيار به سود آماده سازي نفرات تيم ملي براي المپيك است كه در جاي خود بسيار ستوني است.

باقري در مورد مقايسه با المپيك سيدني و لندن خاطرنشان كرد: با اين شرايط ايده ال در تيم ملي وزنه برداري به درخشش وزنه برداران اميد داردم و مطمئن هستم كه نتايج المپيك لندن بهتر از المپيك 2000 سيدني خواهد بود چون شرايط روحي و رواني نفرات تيم  بهتر از آن سال ها مي باشد و آمادگي جسماني نفرات در حد مسابقات بزرگ المپيك است .

وي ادامه داد: نفرات حاضر در اردوي تيم ملي وزنه برداري با تمرينات سنگين و فشرده توانسته اند كه خود را به مرز ايده ال برساند و ركوردهاي مدنظر كادر فني را تا اين مقطع زماني كه 40 روز به المپيك لندن باقي مانده است را در تمرينات جايي كنند.

باقري در مورد نفراتي هم چون سعيد محمد پور و نواب نصير شلال خاطرنشان ركد: سعيد محمد پور وزنه بردار در دسته 94 كيلوگرم در مسابقات جوانان جهان خيلي خوب عمل كرد ولي هنوز به آن فرم ايده ال انتظار من نرسيده است و بايد هم چون نواب نصير شلال وزنه بردار دسته 105 كيلوگرم تيم ملي خود را به مرز مسابقات بزرگ المپيك برساند.

وي در پايان گفت: سليمي و رستمي از نظر آسيب ديدگي هيچ مشكلي ندارد و بايد با جديت بيشتر تمرين كنند تا به مرز آمادگي و مطلوب براي حضور در المپيك شركت كنند./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.