سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه/ 7

وكيل (م.الف): موكل بنده با شبكه اختلاس ارتباط نداشته است

وكيل (م.الف) گفت: موكل بنده اصلا با هيچ شبكه‌اي ارتباط نداشته لذا هيچكدام از اقداماتش نبايد مصداق پولشويي و تحصيل مال نامشروع به حساب آيد.


به گزارش خبرنگار حوزه قضايي باشگاه خبرنگاران؛ اقبال وكيل خانم (م.الف) در دفاع از اتهام وارد شده نسبت به موكل خود گفت: از نظر بنده هيچكدام از كارهايي كه موكلم انجام داده جرم و پولشويي تلقي نمي‌شود و موكلم در بانك‌هايي كه حساب به اسمش باز شده بود اصلا حضور نداشته و مبالغي كه به آقاي (د.س) پرداخت كرده فقط در چارچوب قرض بوده و اين اصلا جرم نيست.

وكيل متهم درباره ارتباط آقاي (ج.الف) با نهادهاي مختلف تصريح كرد: اينكه آقاي (ج.الف) از اينگونه ارتباطها داشته اصلا جرم نيست بلكه خانواده وي بايد افتخار كند كه پسرشان به سمتي رسيده است.

وي در رابطه با عضويت موكل خود در شبكه اختلاس تصريح كرد: موكل بنده اصلا با هيچ شبكه‌اي ارتباط نداشته لذا هيچكدام از اقداماتش نبايد مصداق پولشويي و تحصيل مال نامشروع به حساب آيد و آقاي (ج.الف) با پدر موكل بنده نسبت پدر و پسري داشتند.

وكيل متهم درباره دو فقره چك به مبلغ يك ميليون تومان افزود: موكل بنده اين چك‌ها را اصلا به حساب خود نريخته است و درباره چكي به مبلغ 800 هزار تومان فكر نمي‌كنم موكل بنده بخواهد اختلاسي انجام دهد و هيچگونه قصد و انگيزه اي در اختلاس نداشته و بايد براي مجرم شناختن شخصي عمل وي ثابت شود و براساس حرف‌هايي كه ديگران و اطرافيان مي‌زنند نبايد نسبت به شخصي اتهامي وارد شود.

گفتني است؛ (د.س) به عنوان متهم در جايگاه دادگاه حاضر شد و قاضي مدير خراساني از وي پرسيد آيا شما با خانم (م.الف) رابطه مالي داشته‌ايد يا خير؟
مطلع خطاب به قاضي پاسخ داد: بله،‌مستقيما ارتباط با (م.الف) نداشتم و چك يك ميليون توماني را به توصيه آقاي (ج.الف) به خانم (م.الف) كه خواهر وي بود دادم.

قاضي خطاب به مطلع پرسيد: آيا ارتباط كاري با خانم (م.الف) داشتيد يا خير؟

مطلع پاسخ داد:‌خير، ارتباط كاري نداشتم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.