سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حكم معاون هنری و رییس جشنواره های حوزه هنری؛

«ناصر فیض» دبیر هنری هفتمین جشنواره طنز مكتوب شد

طی حكمی از سوی محمد حمزه زاده، معاون هنری و رئیس جشنواره های حوزه هنری، «ناصر فیض» به عنوان دبیر هنری هفتمین جشنواره سراسری طنز مكتوب معرفی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران از حوزه هنری محمد حمزه زاده، معاون حوزه هنری، با صدور حكمی ناصر فیض مدیر دفتر طنز حوزه هنری را به‌ عنوان دبیر هنری هفتمین جشنواره سراسری طنز مكتوب معرفی كرد.
بر اساس این گزارش در قسمتی از حكم محمد حمزه زاده آمده است: «... بهره گیری از اساتید و پیشكسوتان طنز فاخر كشور در سیاستگذاری جشنواره و كارشناسی و داوری آثار و اهتمام ویژه برای خلق آثار در خور شأن فرهنگ و هنر ایران اسلامی از جمله رئوسی است كه انشاا... با تخصص و تجربه حضرتعالی نیل به آنها میسر خواهد شد.»
گفتنی است ناصر فیض، شاعر، طنز پرداز و مدیر دفتر طنز حوزه هنری در حالی به عنوان دبیر هنری هفتمین جشنواره طنز مكتوب معرفی می شود كه  سابقه دبیری 5 دوره گذشته این جشنواره را در تجربیات خود دارد.
وی علاوه بر تحریر كتاب های  «نزدیك ته خیار»  و «املت دسته‌دار» در حوزه ترجمه نیز آثاری همچون  «دستهایم را برای تو می‌آورم»، «اگر كمونیسم بیاید» و «نامه‌هایی به تارانتا بابو» را علاوه بر فعالیت های مطبوعاتی، در كارنامه هنری خود دارد.
جشنواره سراسری طنز مكتوب با سابقه 6 دوره برگزاری و با رویكرد حوزه هنری مبنی بر خلق آثار مكتوب طنز متناسب با شان و جایگاه ادبیات فارسی و اعتقادات و ارزش های اخلاقی در كنار روح شوخ طبعی سالم ، 25 و 26 شهریور  ماه به هفتمین ایستگاه خود خواهد رسید./م
برچسب ها: طنز ، جشنواره ، فرهنگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.