سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نجابت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

ورشكستگان سياسي فتنه 88 ، بهتر است کارنامه خود را بازنگري کنند

عضو جمعيت ايثارگران گفت: اختلافات دروني جريان اصلاحات تا آنجايي تشديد يافته که خاتمي نيز قادر به آشکار کردن مواضع خود نيست لذا بهتر است اين ورشكستگان سياسي فتنه 88، کارنامه خود را بازنگري کنند.

احمد نجابت عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: نتيجه تفکرات منفي و به اصطلاح اصلاح طلب جريان اصلاحات نه تنها هيچ نقش موثري در داخل نظام نداشته بلکه در نهايت اين تفكرات منجر به ايجاد فتنه 88 و مجلس ششم شده است.

وي تصريح كرد: گروه جنبش سبز با حرکت به سمت براندازي نظام از سوي اسرائيل و آمريكا حمايت و به دنبال ضربه وارد كردن به آرمان هاي انقلاب اسلامي بود.

نجابت با اشاره به اينكه اصلاح طلبي در کشور جايگاهي ندارد، افزود: اصلاح طلبي كه منظور خاتمي بوده اكنون هيچ گونه جايگاهي در كشورمان ندارد و زمان آن رسيده كه به صراحت اعلام كنند كه در فتنه 88 اشتباه كرده اند.

وي با اشاره به انتخابات رياست جمهوري پيش رو نيز افزود: اگرچه فتنه گران سعي دارند با ايجاد تفرقه ميان اصولگرايان در جريان انتخابات سال آتي تاثير گذار باشند اما با مديريت مقام معظم رهبري و تدبير اصولگرايان اجماع مناسبي در معرفي كانديداها و وحدت حداکثري خواهند داشت.

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگران در پايان با ورشكسته سياسي خواندن جريان اصلاحات خاطر نشان كرد: اكنون اصلاح طلبان با اختلافات دروني شديدي مواجه شده اند و تا جايي اين اختلافات و موضع گيري شديد شده است كه حتي خاتمي نمي تواند مواضع خود را به صورت آشكار ارايه كند لذا بهتر است ورشكستگان سياسي فتنه 88  کارنامه خود را بازنگري کنند./س3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.