سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز طرح نگهداشت شهر و نظارت دوره ای نواحی در منطقه 3؛

نیازهای محلات شمال تهران رفع می شود

شهردار منطقه 3 تهران گفت: با اجرای طرح نگهداشت شهر، نقاط قوت وضعف موجود در محلات و معابر از سوی یک گروه متخصص مورد ارزیابی و بررسی قرار می گیرد.

 
پژمان پشمچی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دراولین جلسه کمیته ویژه ناحیه محوری در راستای نظارت دوره ای نواحی 123 گانه  شهر تهران با بیان اینکه برای داشتن شهری آباد باید به نظارت دو طرفه شهروندان و شهرداری توجه داشت افزود: امور شهری نیازمند نگاه تخصصی مسئولان و کارشناسان شهری در حوزه های معماری و شهر سازی، حمل و نقل و ترافیک، فنی وعمران، امور شهری وفضای سبز است به همین دلیل اجرای طرح ویژه ناحیه محوری با موضوع نظارت دوره ای در شمال تهران اجرا می شود.
 وی ادامه داد: در طی 20 روز اجرای طرح ویژه نظارت بر نواحی تمام سطوح منطقه با نگاهی نقادانه مورد ارزیابی، نظارت و مستند سازی قرار می گیرد و از 6 ناحیه منطقه 3 نیز بصورت محسوس و نامحسوس بازدید می شود و مشکلات شهروندان از نزدیک مورد ارزیابی قرار می گیرد.
 شهردار منطقه 3 در این نشست ضمن اشاره به تراکم بنگاههای اداری و تجاری و همچنین مراکز فرهنگی و تفریحی در این منطقه تصریح کرد: این ویژگی های خاص موجب بروز پاره ای مشکلات ویژه دراین منطقه شده است که از مهم ترین این مشکلات می توان به عدم تعلق شهروندان به محیط شهری به لحاظ عدم سکونت آنان در منطقه تولید روز افزون و قابل توجه زباله و اختلال در شبکه حمل و نقل عمومی اشاره کرد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 4 هزار موضوع شهری بصورت تفکیکی مستند سازی و تصویر برداری شده است ابراز کرد: رفع کاستی های شهر، ارتقاء خدمات رسانی به شهروندان وانجام تدابیر و دستور العمل های مدیریت شهری از اهداف این طرح است./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.