سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برای نهمین سال متوالی صورت گرفت؛

ابقای منافقین در فهرست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا

در پی انتشار فهرست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا، نام گروهک تروریستی منافقین برای نهمین سال متوالی در این فهرست قرار گرفت.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان، (خانواده شهدای ترور کشور)، فهرست سیاه وزارت خزانه داری آمریکا که به اختصار "SDN" نامیده می‌شود، شامل اشخاص، نهادها و یا سازمان‌های ممنوع المعامله است و انتشار آن توسط دفترکنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه داری آمریکا صورت می‌گیرد.

بر پایه این خبر وزارت خزانه داری آمریکا برای اولین بار در سال 2003 ضمن استناد به اطلاعات وزارت امور خارجه این کشور گروهک تروریستی منافقین را به عنوان یک گروهک تروریستی شناخته و همچنین اعلام کرد که شورای ملی مقاومت نیز سازمان پوششی آن است و در فهرست سازمان‌های ممنوع المعامله قرار داد.

بر این اساس تمامی دارایی‌های گروهک تروریستی منافقین در ایالات متحده آمریکا مسدود شده و هرگونه معامله با این گروهک تروریستی برای تمام آمریکایی‌ها ممنوع اعلام شد.

منافقین همچنین به عنوان یک گروهک تروریستی در لیست وزارت خارجه آمریکا هم قرار دارند و یکی از اولین گروه‌های تشکیل دهنده این لیست در سال 1997 هستند./پ2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.