سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

2 شهید گمنام در پادگان امام حسین(ع) همدان آرمیدند

دو شهید گمنام در تیپ 32 انصارالحسین(ع) همدان تشییع و به خاک سپرده شدند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  از همدان، صبح امروز دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس با حضور تنی چند از مسئولان استانی طی برگزاری مراسم صبحگاه مشترک در تیپ 32 انصارالحسین(ع) تشییع و به خاک سپرده شدند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم با ابراز امیدواری از اینکه ما نیز به مانند شهیدان گمنام از سربازان در رکاب امام زمان باشیم، اظهار داشت: شهدا کسانی بودند که سفرهای چهارگانه سیر "الی الله" را طی کردند و به مقام لقاء‌الله دست یافتند.

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی افزود: ما باید استقامت، ایثار، شجاعت و عرفان والا و بالا را از شهدا الگو بگیریم و آن را در زندگی خود سرلوحه قرار دهیم.

وی با تأکید بر لزوم ادامه مسیر در راه شهدا و آرمان‌های آنان گفت: تحقق آرمان‌های مقدس انقلاب در گرو توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری است که باید با ولایت‌پذیری و تلاش در راستای اجرایی کردن منویات ایشان، زمینه اعتلا و ارتقای جایگاه انقلاب اسلامی را فراهم کنیم.

امام جمعه همدان از افزایش موج بیداری اسلامی در جهان سخن راند و در ادامه اظهار داشت: استکبار جهانی و در رأس آن، آمریکا قصد دارد تا با ایجاد کودتا، مانع از تحقق انقلاب‌های اسلامی شود.

وی در پایان سخنانش گفت: برای مثال کودتا در مصر در دستور کار آمریکاست ولی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد چون موج بیداری اسلامی مانع از آن خواهد شد./ج1

برچسب ها: همدان ، شهید ، گمنام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.