سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

سپاهان خود را برای مصاف سنگین با الاهلی آماده می کند

مربی فوتبال سپاهان مصاف با تیم الاهلی عربستان سعودی در مرحله یك چهارم لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا را سنگین و سخت خواند.

 

 محمود كریمی'در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان اظهارداشت: مرحله گروهی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا با تیم 'الاهلی' عربستان همگروه بودیم و از این تیم شناخت كافی داریم .

وی تصریح كرد: مسابقات لیگ های داخلی دو كشور عربستان سعودی و ایران تعطیل می باشد و هر دو تیم برای فصل آینده تغییراتی را در تركیب خود خواهند داشت.

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت:به اعتقاد من چنانچه تیم ما در مرحله یك چهارم پایانی با یكی از تیم های شرق آسیا روبرو می شد نتیجه بهتری را كسب می كرد.

وی گفت : دوست داشتم سپاهان در مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حریف 'گوانگجو' چین می شد زیرا چینی ها نسبت به سایر رقبا قدرت كمتری دارند.

كریمی تاكید كرد:هدف سپاهان ، صعود از این مرحله و دستیابی به نتایج درخشان در لیگ قهرمانان آسیاست و باید مقابل حریفان خود با قدرت بازی كنیم.

وی درباره میزبانی تیم سپاهان در دیدار رفت مرحله یك چهارم نهایی اظهارداشت: این موضوع نیز به مشكلات تیم ما اضافه می كند و ما باید سعی كنیم در دیدار رفت ، الاهلی را با شكست سنگینی مواجه كنیم كه البته كار بسیار دشواری است.

مربی تیم فوتبال سپاهان افزود: تمرینات این تیم از روز شنبه آغاز می شود و ما می كوشیم بازیكنان را برای مصاف سنگین با الاهلی آماده كنیم .

یادآور می شود:مرحله یك چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا روز پنجشنبه در 'كوالالامپور' مقر كنفدراسیون فوتبال آسیا قرعه كشی شد.

بر این اساس ، تیم فوتبال سپاهان نماینده ایران روز 29 شهریورماه سال جاری میزبان تیم الاهلی عربستان سعودی خواهد بود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.