سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع مشكلات توليد، با اعمال مديريت قوي در بخش خصوصي و دولتي

كارشناس اقتصادي گفت: با اعمال مديريت قوي در بخش خصوصي و دولتي، مشكلات توليد را مرتفع كنيم.

غلامحسين طاهري در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران گفت: براي حمايت از توليد بيشتر بايد برنامه هاي عملي دقيق تري در نظر گرفته شود تا آمارهاي دقيق تري از وضعيت توليد در كشور به دست بيايد.
وي تصريح كرد: فقدان آمار دقيق از توليد كالاهاي اساسي مورد نياز كشور، موجب سردرگمي توليدكنندگان براي توليد كالاها شده است.
طاهري گفت: توليدكنندگان ما همواره به دنبال توليدات زود بازده بوده اند تا سريعتر به سود خود دسترسي داشته باشند. اين مسئله موجب شده سود واقعي و توليد مزيتي نداشته و از توليدات داخلي حمايت نشود و تا زماني كه كالاي توليدي توان رقابت با كالاي خارجي را نداشته باشد، نمي توانيم مردم را تشويق به خريد كالاي داخلي كنيم.
وي تصريح كرد: خلاء سرمايه گذاري در توليد از ديگر مشكلات بخش توليد كشور است كه قرار بود محصولات كشاورزي مورد بررسي كارشناسان تخصصي قرار بگيرد تا راهكارهاي مناسبي براي اين صنعت گرفته شود كه متاسفانه موضوع فوق هنوز در حد حرف باقي ماند و حمايت هاي لازم از كشاورزان انجام نشد.
وي در پايان گفت: در صورتي كه از توليدكنندگان حمايت مالي شود و الزامات توليد ملي به خوبي انجام نشود بدون شك در بخش كشاورزي و توسعه صادرات محصولات كشاورزي موفق خواهيم بود./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.