سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج /

راه اندازي 18 مركز فناوري كسب و كار تا پايان امسال

مراکزخدمات فنآوري وکسب وکار شهرک صنعتي تا پايان سال در18 استان کشور راه اندازي مي شود.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، معاون صنايع کوچک سازمان صنايع کوچک و شهرکهاي صنعتي امروز در ديدار با مسئولان اقتصادي و صنعتي کردستان هدف از راه‌اندازي اين مراکز را ارائه خدمات آموزشي و مشاوره‌اي درحوزه صنايع کوچک عنوان کرد وگفت: شناخت بهتر قوانين و بکارگيري هدفمند و اصولي آن ، حضور هدفمند در نمايشگاه‌هاي داخلي و خارجي، دسترسي آسان به خدمات نرم‌افزاري وکاهش هزينه‌هاي سرمايه‌گذاري از ديگر اهداف راه‌اندازي اين مراکز است.
آقاي موفق همچنين از برگزارى نمايشگاههاي SME در سال‌جاري در منطقه آزاد قشم خبر داد و افزود: به منظور برگزاري اين نمايشگاه تفاهم‌نامه‌اى با منطقه آزاد قشم منعقد شده است.
معاون صنايع کوچک سازمان صنايع کوچک و شهرکهاي صنعتي افزود: اين نمايشگاه با حضور 20 کشور خارجي و سازمانهاي استاني و براساس تفاهم‌نامه سازمان منطقه آزاد قشم و سازمان صنايع کوچک و شهرک‌هاي صنعتي ايران در هفته اول اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.
آقاي موفق گفت : اين نمايشگاه بين‌المللي زمينه مناسبي براي ارتقاء سطح سرمايه ‌گذاريها، تبادل تجربيات و رفع نقاط ضعف‌ خواهد بود.
او از توسعه خوشه‌هاى صنعتى به عنوان يکى ديگر از مهم‌ترين اولويت‌هاي امسال اين سازمان نام برد و افزود: تاکنون مراحل توسعه‌يافتگي چند خوشه صنعتي در کشور پايان يافته است و مواردي نيز مراحل پاياني توسعه را مي‌گذرانند.
معاون صنايع کوچک سازمان صنايع کوچک و شهرکهاي صنعتي درپايان از اختصاص اعتبارات ويژه به استانهاي کم‌برخوردار خبرداد وگفت: به منظور سرعت‌بخشي و بهره‌برداري از طرحهاي با بيشتر از 50 درصد پيشرفت ، اعتبارات ويژه‌اي به اين استانها داده شده است./ج2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.