سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

تاکید بر استفاده روحانیان از فرصت معنوی حج

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت : مناسک حج فرصت مناسب برای تبلیغ معارف دینی و معنویت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر در همایش روحانیان کاروانهای حج تمتع در قم، حضور حجاج در کاروان های حج تمتع در مکه ومدینه را یک فرصت دانست و تصریح کرد : روحانیان کاروان ها باید از این فرصت به بهترین نحو استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری مطلوبی در زمینه برنامه های قرآنی حج صورت گرفته افزود: در حج پارسال برنامه های مسجد الحرام ومسجد النبی روزانه یک جزء قرآن کریم در کاروان ها تلاوت و برخی آیات تفسیر می شد که این برنامه با رونق بیشتری امسال هم پیگیری و اجرا خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگر از شکل گیری ابتدایی کاروان های حج تمتع امسال خبر داد و گفت : از دیدگاههای روحانیان کاروانها، به عنوان نیروهای خط مقدم عملیات حج و مرتبط با حجاج برای بهبود امور استفاده می شود.

شرکت کنندگان در این همایش با مو ضوعات اخلاقی / مسائل اقتصادی / اصول معاشرت اسلامی اطلاعات جهان اسلام و چگونگی ایجاد ارتباط با مسلمانان غیر ایرانی در حج آشنا شدند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.