سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

اجرای طرح معاینه فنی شالیکوبی های گیلان

طرح ساماندهی و معاینه فنی صنایع شالیکوبی باهمکاری 200 نفر از کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی گیلان به اجرا درآمده است .

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران گيلان ، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی گیلان به حداقل رساندن هزینه‌های کشاورزی و افزایش درآمد شالیکاران را مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح اعلام کرد و افزود: 100 کارخانه با بیش از 100 کارگر و 500 کارخانه زیر 100 نفر کارگر در گیلان فعال است که بنوعی منابع آبی سطحی و زیرزمینی راآلوده می کند.

اسماعیل آرمون ، بابیان اینکه درحال حاضر 40 نفر از مهندسان محیط زیست برای نظارت برکارکارخانه ها آموزش می بینند افزود 800 نفر کارشناس محیط زیست را می‌توان در کارخانه‌ها استان برای امر نظارت به‌کار گرفت.

به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گیلان، سال گذشته تعداد دو هزار و 359 نفر از کارشناسان در این استان رتبه‌بندی شدند و 22 هزار و 517 نفر روز آموزش دیدند و در همین راستا این سازمان در کشور رتبه نخست را کسب کرده است.

آرمون، با بیان اینکه کارشناسان سازمان نظام مهندسی کشاورزی گیلان توان درزمینه ارائه خدمات موردنیاز استان خودکفاهستند ، یادآور شد: دستگاه‌های دولتی در واگذاری‌کارهای تخصصی به کارشناسان این سازمان باید همکاری بیشتری داشته باشند. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.