سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از 3 بازار تره بار در غرب تهران

قائم مقام شهردار منطقه 5 گفت: در راستای توسعه فضاهای خدماتی محلات احداث 14 بازار تره بار در برنامه های منطقه قرار دارد که در حال حاضر بازار شهید طوقانی –باکری و کن آماده افتتاح است.


 عباس بابازاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: تلاش و برنامه های مدیریت شهری بر این است تا امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز شهروندان بیش از گذشته توسعه یابد تا شهروندان برای تامین نیازهای روزمره با مشکلی مواجه نباشند.
 قائم مقام شهردار منطقه 5 در پایان خاطر نشان کرد: منطقه 5 از امکانات و پتانسیل خوبی برای افزایش فضاهای رفاهی و خدماتی برخوردار است و می توان با برنامه ریزی های مناسب از این پتانسیل بیشترین بهره برداری را نمود.
احداث 6 زمین چمن مصنوعی در غرب تهران
 معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 5 گفت: در آستانه فصل تابستان و با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و جوانان 6 زمین چمن مصنوعی در غرب تهران احداث شد.
عباس بابا زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: این شش زمین چمن مصنوعی در محلات المهدی، حصارک، اکباتان و سازمان آب ، مراد آباد و سازمان برنامه شمالی احداث شده است.
 قائم مقام شهردار منطقه 5 ادامه داد: منطقه 5 به لحاظ وسعت از امتیازهای ویژه ای برخوردار است و می توان از فضاهای موجود جهت افزایش امکانات رفاهی فضاهای ورزش استفاده نمود.
 وی درپایان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه های مدیریت شهری، قصد داریم تا در آینده نزدیک تعداد زمین های چمن ورزش به طور کلی امکانات ورزش منطقه را افزایش دهیم./چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.