سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در منطقه 15 صورت مي گيرد؛

بهره برداري از 3 آبنما تا پايان ماه جاري

با هدف زیبایی منظر شهری و تلطیف هوا، سه آبنمای جدید تا پایان خرداد ماه سال جاری در محدوده منطقه 15 به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، در راستای اجرای این آبنماها سه نقطه به عنوان خطاهایی که بیشترین تردد را داشته انتخاب و عملیات احداث آنها از شهریور ماه سال گذشته آغاز و تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با توجه به پیش بینی به عمل آمده تا پایان لطفی، رئیس اداره فضای سبز منطقه در همین  خصوص اظهار داشت: یکی از این آبنماها در ابتدای بلوار ابوذر مقابل کلینیک دندانپزشکی، ضلع شرق پایانه خاوران واقع شده است.
 لطفی گفت: آبنمای یاد شده در عرصه ای با مساحت سه هزار و 50 متر مربع در حال احداث است که شامل یک هزار و 350 متر مربع آبنما، 500 متر مربع فضای سبز و یک هزار و 200 متر مربع شبکه معابر و دسترس  است و آبنمای آن به شکل هندسی اجرا می شود.
 وی یاد آور شد: آبنمای دیگر در فضایی به مساحت کل یک هزار و 910 متر مربع در تقاطع خیابان خاوران، نبرد، ابتدای بوستان امید در حال احداث است که از این متراژ، 320 متر مربع آبنما، یک هزارو 560 متر مربع شبکه معابر و 30 متر مربع فضای سبز اختصاص یافته است
رئیس اداره خدمات شهری و فضای سبز منطقه 15 در تشریع مشخصات  آبنمای میدان امام رضا(ع) خاطر نشان ساخت: در راستای ساماندهی میدان امام رضا(ع)  محوطه این میدان به مجموع مساحت یک هزارو 520 متر مربع شامل 150 متر مربع آبنما، 625 متر مربع شبکه معابر و 754 متر مربع فضای سبز باز پیرایی می شود.
 نادر لطفی در پایان خاطر نشان کرد: این آبنما با توجه به نامگذاری میدان به نام امام هشتم(ع)  طراحی الهام گرفته از معماری ایرانی اسلامی و شباهت به گنبد بارگاه امام رضا(ع)  دارد وبا  ترکیبی از اعداد هشت که برگرفته از هشتمین امام شیعیان است در حال احداث است./ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.