سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنگاري که سخنراني اوباما را قطع کرد + عكس

در جريان سخنراني باراک اوباما در کاخ سفيد در جمع خبرنگاران رسانه هاي خبري آمريکا، يکي از خبرنگاران در اقدامي نادر، در سخنراني او اختلال ايجاد کرد و باعث عصبانيت او شد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري رويترز؛ روز گذشته در جريان سخنراني باراک اوباما در گاردن رز (باغ رز) کاخ سفيد، يکي از خبرنگاران در اقدامي نادر در ميان سخنراني رئيس جمهور، سوالي را مطرح کرد که موجب اختلال در صحبت هاي اوباما شد.

اين خبرنگار که "نيل مونرو" و از رسانه "ديلي کالر وب سايت" بود، تصميم باراک اوباما در خصوص فرصت دادن به مهاجران غيرقانوني براي اقامت در ايالات متحده را به چالش کشيد و در بين سخنراني اوباما، پرسيد؛ چرا شما کارگران خارجي را به کارگران آمريکايي ترجيح مي دهيد؟

در اين برنامه که به طور زنده پخش مي شد، اين خبرنگار ناگهان از بين جمعيت خبرنگاراني که به سخنراني اوباما گوش مي کردند، با فرياد سوال خود را مطرح کرد.

اوباما که از اين اختلال به وضوح عصباني شده بود، دست از خواندن متن سخنراني خود برداشت و به آن خبرنگار گفت؛ الان وقت سوال پرسيدن نيست.

"مونرو" کمي بعد بار ديگر سخنراني اوباما را قطع کرد.



همين موضوع باعث شد که اوباما بگويد؛ من دنبال بحث و مشاجره نيستم. سوال شما را جواب مي دهم.

در مصاحبه هاي مطبوعاتي کاخ سفيد، خبرنگاران بارها پس از پايان سخنراني رئيس جمهور از روي متن آماده، سوالات خود را با فرياد مطرح مي کنند، اما خيلي به ندرت اتفاق مي افتد که خبرنگاري سخنراني او را قطع کند، بخصوص در موقعيت رسمي مانند گاردن رز يا اوال آفيس.

سايت ديلي کالر، با انتشار اطلاعيه اي از خبرنگار خود دفاع کرد و گفت: شغل خبرنگار اين است که سوال بپرسد و جواب بگيرد.

ديلي کالر توسط نيل پاتل، يکي از مشاوران ديک چني معاون رئيس جمهور سابق آمريکا، راه اندازي شده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.