سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

بسیاری از امور ایثارگران فرابنیاد شهیدی، ملی، بین المللی و دینی است

رئیس سازمان بنیاد شهید شهرستانهای شرق استان تهران، گفت: نگرش بنیادشهید به امور ایثارگران فرابنیاد شهیدی، ملی، بین المللی و دینی است و تمامی مسوولان نظام بر این نگرش در عمل پایبند هستند.

'ابراهیم طاهرنژاد' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن  توضیح جایگاه، مقام و منزلت ایثارگران در جامعه اسلامی را فراتر از بیان دانست و گفت:  مردم هوشمند و با درایت این دیار رشادت ها و دلیرمردی مدافعان هشت سال دفاع مقدس را به یاد دارند و همواره ارادت به این عزیزان را در عرصه های مختلف اثبات كرده اند.

رییس سازمان بنیاد شهید شهرستانهای شرق استان تهران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این سازمان را به عنوان مرجع و نقطه معین برای نظارت، رسیدگی و پیگری امور خانواده های شهداء، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و احترام و تكریم این بزرگوران تاسیس كرده است.

طاهرنژاد خاطرنشان كرد: این سازمان در اقصی نقاط كشور كار و وظیفه خود را بر اساس قوانین مدون و مصوب حاكم بر آن به درستی انجام می دهد، ولی بسیاری از امور مربوط به ایثارگران فراتر از بنیادشهید و نیازمند اهتمام سایر ارگانها و دستگاه هااست.

رییس سازمان بنیادشهید شهرستانهای شرق استان تهران، جامعه هدف بنیاد شهید را سرمایه ای گرانبها دانست و گفت: اگر تدبیر و درایت لازم را در انجام امور مادی و معنوی این قشر فرهیخته بكار نبندیم، این سرمایه تجدیدپذیر به سرمایه غیرقابل تجدید مبدل می شود.

وی با اشاره به اینكه ایثارگران باید مراقب ایثارگری خود باشند، افزود: بسیاری از ایثارگران در زمره فرهیختگان و صاحب نظرانی قرار دارند و حتی می توانند تولید فكر و اندیشه نمایند و امروز در عرصه دیگری در جبهه جنگ نرم در پاسداری از اسلام و دستاوردهای انقلاب جهاد می كنند./ب

برچسب ها: شهید ، ملی ، ایثارگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.