سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری تهران:

خدمت رسانی به مردم توفیقی بزرگ است

مدیر كل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: بعد از انجام واجبات الهی، هیچ چیز مثل خدمت به مردم نیست.

'علی اكبر فدایی' در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با بیان اینكه همه انسان ها نیاز به موعظه و اندرز دارند، اظهار داشت: بی نیاز دانستن خود از پند و اندرز، اول سقوط است و بخش بزرگی از گرفتاری های امروز به علت بی نیاز دانستن خود از موعظه است.

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: نبی مكرم اسلام (ص) با همه عظمت خود می فرمود كه 'مرا موعظه و اندرز نمایید' و یا 'قرآن بخوانید كه بهترین موعظه هاست'.

وی افزود: امروز در سطح كلان دنیا بزرگترین فجایع به دست مدیران، مسؤولان و فرماندهانی رقم می خورد كه اگر در مسیر صحیح حركت می كردند، می توانستند منشا آثار درخشانی باشند.

فدایی با بیان كلامی از امام خمینی (ره) كه 'موعظه با تكرار نتیجه بخش می شود'، ادامه داد: بحمدالله مسؤولان در نظام مقدس اسلامی در بهترین دوران زندگی خود صاحب موقعیتی شده اند كه بایستی با تكرار موعظه ها، علاوه بر رهایی از خطر فراموشی، به خدمت رسانی به خلق الله بپردازیم.

وی با اشاره به حدیثی از نبی مكرم اسلام (ص) كه 'شنیدن موعظه از زبان دیگری اثربخش تر است'، تصریح كرد: خداوند متعال در بدن انسان دو مجرا برای شنیدن قرار داده و در كتاب آسمانی خود قرآن نیز همه جا 'سمیع' را قبل از 'بصیر' عنوان نموده و لذا، آن كس كه قدرت شنیدن موعظه داشته باشد، موفق است.

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری تهران خاطرنشان كرد: باید همواره یكدیگر را به صبر و به حق توصیه نماییم كه در غیر این صورت به ورطه هلاكت می افتیم.

فدایی گفت: همه ما مامور به تكلیف هستیم و كسانی كه ایمان و عمل صالح داشته باشند، خداوند محبت شان را در دل ها می اندازد كه نمونه بارز آن استقبال و بدرقه امام راحل از سوی مردم است.

مدیركل سیاسی و انتخابات استانداری تهران با بیان كلامی از امام سجاد (ع) كه 'امانت را به صاحبش برمی گردانم، حتی اگر آن، شمشیری باشد كه سر پدرم حسین (ع) را با آن جدا كرده اند'، تصریح كرد: بعد از انجام واجبات الهی هیچ چیز مثل خدمت به مردم نمی باشد و خدمت به خلق همچون امانتی در دست همه مسؤولان است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.