سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بيرجند/

تولید 30 درصد ارزش افزوده در بخش کشاورزی خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان ‌جنوبی گفت: 30 درصد ارزش افزوده استان متعلق به بخش کشاورزی است

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران بیرجند؛ غلامرضا هادربادی در جمع کشاورزان و دامداران شهرستان نهبندان اظهار کرد: در نهبندان حرکت کشاورزی پر‌شتاب بوده و این امر با نگاه مسئولان شهرستان و دولت عدالت‌محور محقق شده است.

وی با بیان اینکه مسئولان محلی، جهادگران بخش کشاورزی و دامداران نهبندان تا‌کنون در توسعه بخش کشاورزی این شهرستان نقش بسزایی را ایفا کردند، تصریح کرد: گسترش بخش کشاورزی در استان مهم است اما در نهبندان با توجه به شرایط مرزی و امنیتی و اینکه دروازه ورودی خراسان بزرگ بوده، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان ‌جنوبی ادامه داد: با توسعه بخش کشاورزی در شهرستان مرزی نهبندان می‌توانیم از مهاجرت روستاییان و خالی شدن روستاها جلوگیری به عمل آورده و علاوه بر ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم نیز سبب پایداری امنیت در این شهرستان شویم.

هادربادی، نهبندان را برترین شهرستان استان در زمینه تسطیح و یکپارچه‌سازی اراضی عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون در 2 هزار هکتار زمین زراعی این شهرستان عملیات تسطیح و یکپارچه‌سازی انجام شده است..

وی یادآورشد: نهبندان در زمینه‌های کشت گلخانه‌ای، مجتمع‌های دامپروری، شتر، خرما و زیتون توانسته مقام نخست استان را کسب کند که این همه شاخص نشان از استعدادهای بالقوه و ظرفیت‌های فراوان نهبندان برای توسعه و پیشرفت دارد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.