سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با مسابقه سخنرانی دانش آموزان هندی؛

"بزم سخن" در شبکه جهانی سحر برپا می شود

مجموعه تلویزیونی "بزم سخن" (مسابقه سخنراني دانش آموزان هندي) از اول خرداد ماه روی آنتن سیمای اردوی شبکه جهانی سحر است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، این برنامه ترکیبی بر اساس شیوه مرسوم در هند برای تقویت حس اعتماد به نفس و توان سخنوری نوجوانان که مبتنی بر برگزاری مسابقات سخنرانی بین دانش آموزان است، طراحی شده است.
"بزم سخن" به تهیه کنندگی امیرعلی زینلی در 26 قسمت 20 دقیقه ای در مدت هشت ماه در کشور هند تولید شده و کوشیده است با محور قرار دادن سرفصل های مهم معرفتی، جریانات روز اجتماعی و سیاسی هند و جهان اسلام و دنیا و ... علاوه بر کشف استعدادها و ارتقاء مهارت بین دیدگاه ها در نوجوانان، توجه مخاطبان برنامه را نیز به محتوای این مباحث جلب نماید.
"بزم سخن" به صورت استودیویی و با حضور مجری، داور، شرکت کنندگان و حضار، تولید شده و به مباحث و موضوعات دینی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی می پردازد.
از دیگر عوامل ساخت برنامه "بزم سخن" اسد علی (کارگردان)، سرور زهرا (مجری)، ارورا، عارف، اشرف و موهت (تصویربرداران) و وشال (تدوینگر) را می توان نام برد.
قسمت اول این مجموعه 26 قسمتی دوشنبه اول خردادماه ساعت 15:20 به وقت تهران از سیمای اردوی شبکه جهانی سحر پخش شده و پخش آن به صورت هفتگی  هر دوشنبه تداوم خواهد یافت./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.