سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شایسته:

ارز کشور را با جذب مربی غیر حرفه ای به هدر نمی دهیم!

رئیس فدراسیون تنیس کشورمان گفت: در نظر نداریم با جذب یک مربی

 مجید شایسته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: همچنان در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن یک مربی خارجی برای تقویت تیم های پایه هستیم و در نظر داریم از گزینه ای در تیم های پایه استفاده کنیم که از سطح بالاتری نسبت به حریفان داخلی کشورمان برخوردار باشد.

وی گفت: خلیلی از مربیان درخواست حضور در ایران را دارند اما هدف ما اثرگذاری مربی خارجی روی تیم های پایه است و گذشت زمان نیز برایمان اهمیتی ندارد و در نهایت مربی خارجی را به خدمت خواهیم گرفت.

وی گفت: هدف ما جذب یکی از بهترین مربیان خارجی است و نمی خواهیم با جذب هر مربی ارز را از کشور خارج کنیم و از صرف هزینه ها بهره ای نبریم به همین دلیل در اختیار گرفتن مربی سطح بالا برایمان از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی در خصوص نحوه برگزاری رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به اینکه رقابت های لیگ برتر به تیم ملی کمک بزرگی می کند به همین دلیل در نظر داریم تا رقابت های لیگ برتر را به صورت متمرکز برگزار کنیم تا برنامه های تیم ملی نیز به خوبی پیش برود و قرار شد تا این رقابت ها به صورت دوره ای به میزبانی 3 استان برگزار شود تا در نهایت قهرمان این دوره از رقابت ها مشخص شود.

وی تصریح کرد: اردیبهشت امسال رقابت های تنیس دیویس کاپ در گروه 3 آسیا و اقیانوسیه به میزبانی کشورمان برگزار شد و تیم ملی در گروه 3 باقی ماند با توجه به اینکه ملی پوشان به مدت 4 الی 5  تمرینات فشرده خود را پیگیری کردند به همین دلیل در حال حاضر آنها دوران استراحت خود را طی می کنند.

تا پس از برپايي تمرينات تيم ملي تنيسورها در رقابت هاي گروه 3 آسيا و اقيانوسيه كه ارديبهشت ماه سال آينده برگزار مي شود و تاكنون ميزبان اين مسابقات مشخص نشده است.

وي خاطر نشان كرد: پاييز سال جاري ميزبان اين دوره از رقابت ها انتخاب مي شود.

در شرايطي همزمان با ميزباني مسابقات در رقابت هاي گروه 3 آسيا و اقيانوسيه شركت كرديم كه تصميم گرفتيم با بهاء دادن به تنيسورهاي جوان با تركيبي متفاوت نسبت به گذشته در اين پيكارها حضور پيدا كنيم به همين دليل به دنبال اين بوديم با گرفتن ميزباني، تنيسورهاي جوان در اولين تجربه بين المللي خود در ايران با حريفان خود به رقابت بپردازند.

وي يادآور شد: با توجه به اينكه تنيسورهاي جوان با شرايط اين مسابقات آشنا شدند به همين دليل ما انگيزه اي براي ميزباني مجدد اين رقابت ها در دوره بعد نداريم و به دنبال اين هستيم تا در دوره بعدي بازيها ملي پوشان در كشور ديگري با حريفان خود به رقابت بپردازند تا با حريفان خود به رقابت بپردازند.

رييس فدراسيون تنيس گفت: خوشبختانه در بخش داوري نيز در شرايط بسيار خوبي قرار داريم به طوريكه چند داور بين المللي كشورمان از سوي فدراسيون جهاني تنيس براي فقضاوت در رقابت هاي معتبر ويمبلدون انتخاب شدند.

وي اظهار داشت: در نظر داريم اواخر تابستان سال جاري از بين تنيسورهاي سراسر كشور برترين ها را گزينش تيم و همچنين درصدديم تا مسابقات قهرمان كشوري را در 2 بخش دختران و پسران را نيز برگزار كنيم.

شايسته تصريح كرد: يكي از موفقيت هايي كه فدراسيون بدست آورده است برگزاري مسابقات منطقه اي در 5 استان كشور است و در نظر داريم اين رقابت ها را گسترش دهيم و قرار است مسابقات جايزه بزرگ نيز برگزار شود./ق
برچسب ها: شایسته ، تنیس ، اردیبهشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.