سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه/ آخرين به روزرساني: 16:00

متهم (س.ح): اگر ارتباطي با (ج.الف) داشته ام در چارچوب قانون بوده است

متهم (س.ح) با اشاره به اينكه بنده اعتقاد دارم كه كارهاي مشتريان را در چارچوب قانون بايد راه انداخت افزود: اگر ارتباطي با شخص (ج.الف) داشته ام قطعا در چارچوب قانون صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران،دهمين جلسه دادگاه اختلاس بزرگ بيمه ايران دقايقي پيش با حضور قاضي مدير خراساني آغاز به كار كرد.

لازم به ذكر است كه در جلسه گذشته دادگاه اختلاس بيمه (نهمين جلسه) به اتهامات سه تن از متهمين رسيدگي شد.

در جلسه گذشته دفاع آخر متهم (ع.ج) معاون بانك ملي شعبه مركزي كه به دريافت رشوه 70 ميليون توماني از آقاي (د.س) متهم بود اخذ شد.

همچنين متهم (الف.م) و متهم (ع.ع) دو كارمند استانداري بودند كه به اتهامات آنان رسيدگي شد.

* قاضي مديرخراساني در ابتداي دهمين جلسه دادگاه رسيدگي به پرونده اختلاس بيمه ايران به متهمين و وکلاي آنان تذکر داد که در حد کيفرخواست صحبت کرده و از بردن اسامي افرادي كه در پرونده ذي مدخل نيستند و يا در دفاع از اتهامات آنان موثر نيست خودداري كنند.

* متهم (ک. الف) در دهمين جلسه دادگاه اختلاس بيمه ايران گفت: اگر مي توانستم نه بگويم هرگز به اين مشکلات گرفتار نمي شدم.

* وكيل متهم ( ك.الف) گفت: موكل من براي مدت محدودي عضو شركت بوده كه با اصرار آقاي "الف" اين سمت را قبول مي‌كند؛ موكلم با پيشنهاد خود، پستش را در هيات مديره تحويل مي‌دهد و فرد ديگري جايگزين وي مي‌شود.

* وي ادامه داد: كميسيون املاك در بيمه ايران تشكيل شده از چند نفر است و آنها تصميم‌گيري مي‌كنند كه چه ملكي خريداري شود و اتهام رشوه كه در اين راستا به موكل من منصوب شده حقيقت ندارد.

* نماينده دادستان گفت: با بررسي حساب هاي بانكي آقاي (ج.الف) مشخص شده كه مبلغ 61 ميليون و 800 هزار ريال به صورت چهار فقره چك در وجه آقاي (ك.الف) صادر شده است.

* ذبيح زاده ادامه داد: در تحقيقات مشخص شده كه آقاي (د.س) در منطقه شرق كشور به قاچاق مواد مخدر اشتغال دارد.

* متهم (م.الف) گفت: آقاي (ج. الف) نور چشم پدر بنده بود و ما اعتماد کامل را به وي داشتيم؛ ما علم غيب نداشتيم که بدانيم وي به دنبال سوء استفاده از خانواده ما است.

* متهم خطاب به قاضي گفت: جناب قاضي در شأن خانواده من نيست که مرا در قرنطينه قرار دهند براي من و خانواده ام بسيار سنگين است.

* وكيل (م.الف) گفت: موكل بنده اصلا با هيچ شبكه‌اي ارتباط نداشته لذا هيچكدام از اقداماتش نبايد مصداق پولشويي و تحصيل مال نامشروع به حساب آيد.

* متهم (س.ح) گفت: بنده تمام كارهايي كه انجام دادم در چارچوب قانون بوده و قصدم تماما خدمت به مردم بوده است و رابطه‌ام با آقاي (ج.الف) مانند ساير مشتري‌ها بوده و كارهايي كه بنده انجام دادم در حيطه كاري روساي شعبه‌هاي بانك بوده است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.