سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس هيئت مديره انجمن صنفي دفاتر خدمات مسافرتي استان تهران؛

تبليغات مناسب بسترساز مناسب براي حضور در بازارهاي بين المللي

دعوت از تورگردانان و مذاكره با طرف خارجي زمينه مناسبي را براي ورود توريسم به كشور فراهم مي كند.

اكبر غمخوار در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اين مطلب گفت: بازاريابي و دعوت از تورگردانان گامي پويا در عرصه توسعه صنعت گردشگري به شمار مي رود متاسفانه در كشور ما بيشتر تورگردانان فقط به فكر اعزام گردشگر به خارج هستند و بايد تدابير اساسي در ورود گردشگر به كشور انديشيده شود.
وي ورود آژانس هيئت مالزي به كشور را زمينه مناسبي براي جذب توريسم ذكر كرد و گفت: خوشبختانه اعضاي تورگردانان مالزي كه از استان هاي خراسان رضوي، اصفهان، شيراز و تهران بازديد كردند بسيار خرسند بودند كه با يك كشور امن ارتباط برقرار مي كنند و علاقمند بودند كه با اين كشور تعاملاتي در عرصه ورود و خروج گردشگر صورت گيرد.
غمخوار اظهار داشت: با حضور در بازارهاي بين المللي، شركت در نمايشگاه ها و دعوت از تورگردانان خارجي به كشور و حضور در مذاكرات رود در رو مسير براي جذب گردشگر از كشورهاي مختلف هموارتر مي شود.
وي تاكيد كرد: خوشبختانه كشور مالزي كشوري مسلمان است و مشكل فرهنگي با آن نداريم اين كشور به دليل داشتن بازارهاي بزرگ و سرمايه گذاري مي تواند جز هدف اصلي در جذب توريسم به كشور باشد.
غمخوار خاطرنشان كرد: تلاش خوبي در آژانس صورت گرفته، آژانس ها با حضور گسترده در بازارهاي بين المللي و آوردن تور از خارج به توسعه گردشگري داخلي كمك كردند اميدواريم در تابستان اين روند توسعه اي ادامه پيدا كند./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.