سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بسيج دانشجويي بازوي رهبري در تحول علوم انساني است

معاون سياسي بسيج دانشگاه امام صادق(ع) گفت: بسيج دانشجويي در دو حوزه نقد متون درسي و تشکيل کارگروه هاي مطالعاتي و تحقيقاتي به تحول علوم انساني کمک مي‌کند.

مصطفي حضوري در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشکر حداد عادل از بسيج دانشجويي در برگزار کردن جلساتي با موضوع تحول علوم انساني گفت: بسيج دانشجويي در دو حوزه نقد متون درسي و تشکيل کارگروه هاي مطالعاتي و تحقيقاتي به تحول علوم انساني کمک مي‌کند.

وي ادامه داد: متون درسي که از حوزه کشورهاي غربي گرفته شده است و بنيانش براساس تفکر و انديشه هاي غربي است بسيج دانشجويي مي تواند براحتي آن را نقد و بررسي کند.

حضوري خاطرنشان کرد: تشکيل کارگروه هاي مطالعاتي و تحقيقاتي و ارائه پيشنهادهايي در زمينه تحول علوم انساني مي تواند موثر باشد.

وي با توجه به طراحي ايده هايي از جانب فضاي دانشجويي طي سال هاي متعدد در جامعه گفت: بسيج دانشجويي، مراکزي تحقيقاتي دارد که در اين زمينه تلاش مي کند و نتايجش را ارائه مي دهد و اگر مسئولين به اين امر توجه کنند و همکاري داشته باشند بسيج دانشجويي مي تواند تعامل بيشتر و گسترده تري در زمينه تحول علوم انساني داشته باشد.

معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع) تصريح کرد: تحول در زمينه علوم انساني تدريجي است و نبايد با اهمال مواجه شود بلکه با دقت و سرعت مناسب و رعايت قوانين و گفتمان تحول در بين مسئولين و مطالبه نهادهاي مختلف به اين امر کمک کرد.

حضوري در پايان گفت: با طراحي هايي که در فضاهاي دانشجويي مثل کرسي هاي آزاد انديشي صورت مي گيرد و با نظريه پردازي مي توان به انجام اين امر مبادرت ورزيد.

/ش3

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.