سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خارش های ناگهانی پوست سرتان را جدی بگیرید

یکی از بیماری های پوستی که درفصل گرما شاهد آن هستیم عفونت درماتیت سبورئیک است.

محمدرضا ورزی متخصص پوست و مو در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران گفت:  یکی از بیماری های پوستی که در فصل گرم شاهد آن هستیم عفونت قارچی درماتیت سبورئیک است.
وی با بیان این مطلب افزود: شیوع این بیماری که مشخصا پوست کف سر را هدف قرار می گیرد در فصل گرما بسیار زیاد است و خیلی از افراد را چه زن و چه مرد با دردسر روبرو می کند.
ورزی تصریح کرد: معمولا خارش های شدید پوست سر پوسته ریزی و التهاب کف سر از نشانه های بارز ابتلا به این بیماری هستند گاهی حتی التهاب ناشی از این بیماری ابروها را هم در بر می گیرد به طوری که قرمزی و پوسته ریزی در قسمت ابرو دیده می شود.
وی اظهار کرد: در این شرایط بهترین راه مراجعه به متخصصان پوست و مو است چون عامل اصلی بروز این مشکل نوعی بیماری عفونی است که بدون درمان دارویی درمان نمی شود.
ورزی خاطر نشان کرد: بنابراین اگر با خارش غیر منتظره پوست سر و التهاب ناشی از آن در کف سرتان روبرو هستید بهتر است حتما با مراجعه به متخصصان پوست و مو برای درمان مشکل تان وقت بگذارید./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۵۶ ۰۸ دی ۱۳۹۵
سلام
مدتی است پیوند دستها وانگشت دستها وزانو پاهایم وقوزک پایم و وسط باسنم خارش دارد دوباربه دکترپوست مراجعه وداروی ترکیب داد اما درمان نشده وتقریبا مسکن بود حال بفرمائید چکارکنم/ باتشکر فراوان محمودی