سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دستگيري عاملان ترور شهداي هسته اي اقتدار ملي كشور را اثبات كرد

نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: تسلط قاطع سيستم امنيتي کشور بر پرونده ترور شهداي هسته اي و برخورد با عاملان اين ترورها نقش موثري در افزايش اقتدار ملي جمهوري اسلامي دارد.

محمد رضا باهنر نماينده تهران در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دستگيري عاملان ترور دانشمندان هسته اي گفت: سيستم امنيتي کشور نشان داد که همواره هوشمندانه وامدار امنيت کشور است و تحرکات دشمنان را رصد کرده و اشراف کامل به آن دارد.

وي با بيان اينكه اشراف کامل اطلاعاتي سبب نفوذ موثر نيروهاي امنيتي کشور در مجموعه نيروهاي جاسوسي دشمنان شده است ادامه داد: اين اقتدار اطلاعاتي دستاوردهاي بسياري را براي کشور به ارمغان آورده است.

نايب رئيس مجلس نهم در ادامه خاطرنشان کرد: اميدواريم اين اقدام مبارک و موفقيت آميز، تسلي خاطر خانواده هاي شهداي هسته اي كشورمان شده است.

باهنر افزود: بي شک تسلط قاطع سيستم امنيتي کشور به اين پرونده ها و برخورد با عاملان اين ترورها نقش موثري در افزايش اقتدار ملي جمهوري اسلامي دارد.

وي درپايان با اشاره به درخواست مجلس از دستگاه ديپلماسي در قبال کارشکني هاي غرب و 1+5 در مسائل هسته اي كشور گفت: پيشرفت در اين عرصه و ارتقاي دستاوردهاي هسته اي حق مسلم ملت ايران است و دستگاه ديپلماسي حق هيچ گونه تسامح و تساهل در اين امر را ندارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.