سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولتیماتوم قلعه نوعی به ملی پوشان استقلال؛

هر چه سریعتر در تمرینات تیم حاضر شوید!!

امیر قلعه نوعی، سرمربی تیم استقلال مدتهاست که تمرینات تیمی و بدنسازی گروهی را آغاز کرده است و خواستار این است که تمام اعضای تیمش در این شرایط همراه وی باشند و در تمرینات حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بازیکنان ملی پوش تیم استقلال مشغول استراحت هستند این بازیکنان هنوز نتوانستند پس از بازی با قطر، آماده شرکت در تمرینات تیم استقلال شوند و به همین دلیل در حال حاضر به استراحت می پردازند اما این اتفاق با اعتراض امیر قلعه نوعی در استقلال روبرو شده است زیرا وی معتقد است که استقلال برای آغاز لیگ  حضوری مثمرثمر باید با شرایط ایده آلی همراه شود تا به نتایج قابل توجهی دست یابد.
 
گفتنی است، سرمربی استقلال روی حضور تمامی بازیکنان در تمرینات این تیم اصرار فراوان دارد زیرا معتقد است که تا وقتی که تمامی نفرات تیمی در تمرینات حاضر نباشند و اعضای تیم را همراهی نکنند استقلال نمی تواند با شرایط ایده آلی برای آغاز بازی ها و رسیدن به اهدافش آماده شود.
 
این در حالی است که قلعه نوعی به ملی پوشان اولتیماتوم و پیغام داده است که هر چه سریعتر خود را در تمرینات به وی معرفی کنند اما این درحالی است که اکثر ملی پوشان استقلال با این تیم قراردادی ندارند و این موضوع عاملی است برای اینکه اعضای ملی پوش استقلال در تمرینات این تیم شرکت نکنند و به دنبال استراحت و بررسی پیشنهادات خود باشند.
 
شایان ذکر است، از طرف دیگر امیر قلعه نوعی قصد دارد ملی پوشان که تمرینات در اختیار داشته باشد اما اکثر این نفرات مانند تیموریان، جباری و رحمتی تا وقتی که با آبی ها قرارداد امضا نکنند تصمیم به انجام اقدامی از جمله حضور در تمرینات نمی گیرند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.