سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجم ملی پوش به تیم نظامی نمی رود!

انصاری فرد برای حضور در یک تیم بزرگ اقداماتی انجام داده که هنوز مشخص نکرده این بازیکن در کدام تیم فوتبال خود را ادامه می دهد اما مسئولین استقلال مدعی شدند که از همه تیم ها به این بازیکن نزدیک هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در حالیکه عنوان می شد انصاری فرد پس از بازی تیم های ایران مقابل قطر با رویانیان مذاکره کرده و به توافقات نهایی رسیده است اما این بازیکن با استقلال نیز مذاکراتی را انجام داده است که اعضای تیم استقلال آن را موفقیت آمیز می دانند.

گفتنی است، آبی ها معتقدند این بازیکن توافقات کامل را با آنها انجام داده است و ظرف چند ساعت آینده قرارداد رسمی با این مهاجم به امضاء می رسد.

از طرفی گفته می شود رویانیان که با پیشنهاد قابل توجه قصد جذب انصاری فرد را داشت مدعی شده در خصوص جذب این بازیکن اقدام دیگری را انجام نمی دهد تا زمانی که این بازیکن راهی تیم استقلال شود گویا صحبتهای مطرح شده و حواشی ایجاد شده در مورد حضور این بازیکن در پرسپولیس به دلیل دریافت پول بیشتر قرمز ها را با شرایط خاصی روبرو کرده است و مدیریت پرسپولیس اعلام کرد که قید حضور این مهاجم را برای حضور پرسپولیس می زند تا وی راهی استقلال شود.

گفتنی است، برادر انصاری فرد که وظیفه مذاکرات و توافق نهایی را در خصوص این بازیکن به عهده دارد و در باشگاه استقلال نیز حاضر شده است با شرایط مالی باشگاه استقلال، کنار آمده است و از طرفی مسئولان این تیم نیز با شرایط این بازیکن کنار آمده و مخالفتی با آن نداشتند زیرا معتقدند که این بازیکن باید به تعهد خود وفادار بماند اما انصاری فرد قصد دارد در صورت دریافت پیشنهاد راهی اروپا شود از طرفی وی برگه معافیت از سربازی را نیز دریافت کرده است و گفته می شود که با دریافت کفالت مادرش توانست از حضور در تیم های نظامی لیگ معاف شود./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.