سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كارگردان "قفس طلايي":

اكران شتاب زده، فرصت تبليغات را از ما گرفت

اكران شتاب‌زده، فرصت تبليغات و ارائه نسخه‌هاي كپي فيلم را از ما گرفت.

محمد زرين دست ، كارگردان "قفس طلايي" در گفتگو با خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران در خصوص پذيرفتن فيلم نامه "قفس طلايي" گفت: ايده‌اصلي "قفس طلايي" از علي اكبر مزيناني تهيه‌كننده آن ارائه شده بود و "شوبير شيرازي" اين طرح را به صورت فيلم نامه به نگارش درآورده است.
وي ادامه داد: در ابتدا علاقه‌اي به كارگرداني اين فيلم نامه نداشتم، اما باتغييرات روي فيلم‌نامه، علاقمند به همكاري شدم.
زرين دست در خصوص زمان اكران فيلم "قفس طلايي" تصريح كرد: اكران فيلم "قفس طلايي" خيلي ناگهاني و در ايام تعطيل به ما ابلاغ شد و ما فرصت تبليغات كافي و ارائه نسخه‌هاي كپي به لابراتور را نداشتيم.
وي اظهار داشت: با وجود حمايت‌هايي كه تنها براي دو پخش كننده اصلي سينما اتفاق مي‌افتد ديگر هيچ فيلمي نمي‌تواند در حوزه اكران مورد حمايت قرار بگيرد.
زرين دست ادامه داد: اين فيلم در مدت كوتاهي پيش توليد فشرده‌اي داشته است و با بودجه‌ي غير قابل مقايسه با فيلم‌هاي آمريكايي ساخته شده است.
كارگردان "سرگيجه" افزود: فيلم "قفس طلايي" مثل فيلم‌هاي ديگر كپي و اقتباسي از فيلم‌هاي خارجي نيست و بايد در سطح جهاني از آن حمايت شود.
زرين دست ضمن اشاره به فروش پايين فيلم‌ها، گفت:‌ متاسفانه از عيد امسال به بعد، تمامي فيلم‌هاي اكران شده فروش خوبي نداشته و با وجود قاچاق فيلم‌ها اين روند ادامه خواهد داشت.
وي خاطرنشان كرد: هر چقدر بازيگران مطرح سينمايي هم در فيلم حضور داشته باشند تا وقتي كه مسئولان از آن حمايت نكنند، استقبالي از فيلم صورت نخواهد گرفت.
زرين دست در پايان گفت: "امين حيايي" يكي از بازيگران توانمند سينماي ايران است و معتقدم بازي در فيلم‌هاي ملودرام را بهتر از كمدي ايفا مي‌كند/ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.