سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ شهردار دماوند؛

سرمایه بخش خصوصی نجات بخش وضعیت دماوند است

شهردار دماوند گفت: استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی یکی از راه های برون رفت دماوند از وضعیت نامناسبی است که در حال حاضر در آن قرار دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  رودهن خصوصی سازی در سطح ملی باید با اتکا بر اهداف استراتژیک خاص آغاز شود چرا که بسیاری از طرحها به علت نبود اهداف قابل پیگیری و ارزیابی، یا از حرکت می‌ایستند و یا از مسیر اصلی خود خارج می‌شوند. اهداف تبیین شده می‌بایستی بدون تعارض، تداخل منفی و در کوششی هماهنگ و اولویت بندی شده تعریف گردند. اهداف استراتژیک خصوصی سازی می‌توانند درجهت توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی منطقه و کشور، حذف انحصار و گسترش رقابت، اشتغالزایی، توسعه فعالیت، کاهش هزینه‌های جاری شرکتها، و کوچک شدن اندازه دولت باشند.

مرتضی همتی شهردار دماوند در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن درباره تاثیر سرمایه گذاری بخش خصوصی در پتانسیل های این شهر بیان داشت: یکی از راه های عملیاتی و اجرایی توسعه شهر دماوند برای خروج از وضعیت نامناسب آن، استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

وی افزود: با توان محدود منابع مالی حوزه مدیریت شهری دماوند امکان پاسخ گویی به تمامی مطالبات مردم وجود ندارد و ناگزیر هستیم تا از سرمایه بخش خصوصی استفاده نماییم.

همتی ادامه داد: شهرداری دماوند به شدت علاقمند استفاده از سرمایه گذاری بخش خصوصی در پتانسیل های شهری می باشد و در این رابطه تامل لازم را با سرمایه گذاران برقرار می کند.

شهردار دماوند گفت: برای پاگیر کردن سرمایه بخش خصوصی در شهر آنچه در توان و اختیار ماست را به کار میگیریم تا پتانسیل های بالقوه شهر با سرعت بیشتری آماده بهره برداری عموم مردم شوند.

وی درباره این پتانسیل ها بیان داشت: سرمایه گذاران می توانند در حوزه های ساخت و ساز و انبوه سازی و همچنین در حوزه های خدماتی و نیاز های مردمی شهرداری را در انجام عملیات اجرایی پروژه ها یاری رسانند./س

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.