سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

رفتارهای دوگانه آژانس از عجایب روزگار است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،‌ با ابراز تاسف از رفتارهای دوگانه و متضاد آژانس جهانی اتمی، رژیم صهیونیستی را مصداق بارز تروریسم دولتی دانست .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی ، با اشاره به وجود چهارصد بمب اتمی و کلاهک هسته‌ای در رژیم صهیونیستی،‌ اظهار داشت: این رژیم غاصب و جعلی تهدید و خطری جدی برای صلح جهانی است و غفلت مجامعه بین المللی از این دشمن ، صلح ثبات و امنیت بشریت را تهدید می کند.

وی یادآورشد: رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل رژیمی است که رسما ترور می کند و مصداق ترویسم دولتی است و از سویی دیگر پایبند به هیچ یک از موازین بشری و بین‌المللی نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر این‌که نباید مسائل داخلی کشور ما را از مسائل بین‌المللی و در راس آن دشمنان نظام اسلامی و مسلمانان غافل کند، تصریح کرد: به نظر می رسد برخی حرکاتی که در عرصه بین المللی در حال شکل گیری است برای غفلت از رژیم جنایتکار صهیونیسم است.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی اضافه کرد: از عجایب روزگار است که آژانس جهانی اتمی به جمهوری اسلامی ایران که رهبر بزرگوار آن فریاد می زند که ما بمب اتم نداریم و نخواهیم داشت، این همه مانع تراشی می کنند و می گویند اعتماد سازی کنید، اما این رژیم صهیونیسم که در جنایات های گوناگون خونخواری خود را به نمایش گذاشته است به راحتی و بدون نظارت آژانس به تولید بمب اتم اقدام می کند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.