سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

سال تولید ملی به معنای ضعیف پنداری بخش تولید نیست

عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و كشاورزی استان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال جاری به سال'تولیدملی، حمایت از كار و سرمایه ایرانی' گفت: سال تولید ملی به معنای ضعیف پنداری بخش تولید نیست.

'به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان مسعود گلشیرازی امروز درنشست بررسی آخرین وضعیت تولید وصنعت استان اصفهان اظهار داشت: نامگذاری امسال به معنی تقویت بیش از پیش قدرت بخش تولیدی كشور است.

وی با اشاره به شاخص ترین فعالیت های اتاق بازرگانی اصفهان در سال گذشته گفت: راه اندازی مركز مشاوره مالیاتی و نظارت بر عملكرد نمایندگان اتاق اصفهان در كمیسیون حل اختلاف و راه اندازی مركز اطلاعات، آمار و پژوهش ها در اتاق اصفهان از جمله كارهای اتاق بوده است.

به گفته وی ایجاد كمیسیون تامین و سرمایه مالی به عنوان شاه كلید نیاز اصحاب كسب و كار در استان اصفهان در نیمه دوم سال قبل از دیگر فعالیت های شاخص اتاق بازرگانی اصفهان بود.

وی گفت: در ابتدای امسال نیز اتاق بازرگانی اصفهان 'كمیسیون برند' را به منظور ساماندهی صادركنندگان كالا راه اندازی كرد.

گلشیرازی ابراز امیدواری كرد: با انسجام، همفكری و تبادل آرا در اتاق اصفهان آنچه نیاز بخش خصوصی برای تسهیل فضای كسب و كار و در نتیجه لازمه تولید ملی است فراهم شود.

وی گفت: مجلس شورای اسلامی با اصلاح قانون امور گمركی و قانون مبارزه با قاچاق كالا و طرح' كد شبنم' قدم مثبتی در تحقق تولید ملی برداشته است./س

برچسب ها: اصفهان ، وضیعت ، تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.