سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قادري در واكنش به بازگشت كاركنان ميراث فرهنگي به تهران؛

نقل و انتقالات كاركنان ميراث فرهنگي از پايتخت به شيراز نتيجه مثبتي نداشت

يك عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس، گفت: اقدام دولت براي انتقال كارمندان ميراث فرهنگي تهران به شيراز بدون برنامه ريزي صورت گرفت و نتيجه اي مثبتي هم به دنبال نداشت.

جعفر قادري نماينده مردم شيراز در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در مورد انتقال مجموعه ميراث فرهنگي و گردشگري شيراز به تهران، اظهار داشت: با ورود معاونت جديد ميراث فرهنگي به شيراز، مجموعه ميراث فرهنگي و گردشگري، پژوهشکده متعلق به اين سازمان که کمتر از 10 سال گذشته به شهر منتقل شده بود تجهيزات خود را جمع و دوباره به تهران منتقل شد و حالا جز يك تابلو چيزي باقي نمانده است.

وي مشکل ايجاد شده را کارمندان انتقالي دانست و تصريح کرد: مسئولين ذيربط در ارتباط با مشکلات احتمالي ميراث فرهنگي مطالب خلاف واقع را مطرح مي كنند و اين در حالي است كه تجهيزات باقي مانده و  کارمندان تهراني هم به پايتخت منتقل شده اند.

اين عضو کميسيون برنامه و بودجه مشکلات به وجود آمده در انتقال کارمندان را به  تصميم گيري عجولانه دولت در اين زمينه نسبت داد و افزود: متأسفانه در اين دولت شاهد اتفاقات بررسي نشده بوديم که نقل و انتقال کارمندان غير بومي به شهرستاني از همين دست است.

قادري در ادامه تصريح كرد: مشکلات ايجاد شده در ميراث فرهنگي استان فارس ناشي از مديريت ناکارآمد در اين حوزه است و امروز شاهد انتقال کارمندان به شهر مطبوع خود هستيم.

اين عضو كميسيون برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: پرسنل منتقل شده از تهران تسهيلات بالايي از قبيل ترفيع درجه، وام و افزايش حقوق برخوردار شدند و امروز با بازگشت به تهران تمامي اين تسهيلات بي نتيجه در اختيار اين افراد قرار گرفت./پ3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.