سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور رییس جمهور؛

خانه دار شدن 10 هزار خانواده دیگر در استان تهران

بهره برداری از پروژه 10 هزار واحدی مسكن مهر صبح امروز با حضور رییس جمهور در شهر جدید پرند آغاز شد و كلید چند واحد مسكونی بطور نمادین به صاحبان آنها تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، رئيس جمهور در جریان بهره برداری از این واحدهای مسكونی، از مجتمع های مسكن مهر مالك اشتر، كوزو و كی سون نیز بازدید كرد.

نام نویسی این واحدها از شهریور 90 آغاز شده بود كه در مرحله نخست كلید 10 هزار واحد آن تحویل متقاضیان شد.

براساس اين گزارش امروز با حضور رييس جمهور 10 هزار واحد مسكن مهر به طور همزمان در شهر جديد پرند افتتاح و در اختيار مالكان قرار گرفت که واحدهای تحویلی ، یك ، دو و سه خوابه با متراژهای 65 تا 95 متر است و در برج های 14 طبقه قرار دارد.

گفتني است ،سه هزار واحد دیگر از این واحدها نیز تا پایان تابستان امسال تحویل متقاضیان می شود.

احمدي نژاد همچنين در جريان افتتاح واحدهاي مسكن مهر شهر جديد پرند از پروژه مسكن "كوزو" كه توسط پيمانكاران تركيه اي اجرا شده و پروژه "كيسون" بازديد و در جريان چگونگي روند احداث و تكميل واحدهاي مسكوني اين پروژه ها قرار گرفت و با حضور در يكي از واحدهاي پروژه كوزو كليد اين واحد مسكوني را نيز به صورت نمادين به مالك آن تحويل داد.

رييس جمهور در ادامه و هنگام بازديد از بخش هاي مختلف پروژه كوزو با استقبال گرم و پرشور جمع زيادي از ساكنان اين مجتمع مسكوني مواجه شدو براي دقايقي ضمن حضور در ميان ايشان، به گفتگو با آنها پرداخته و دستوراتي براي رفع مشكلات و مسائل آنان صادر كرد.

95هزار واحد مسكن مهر در شهر جدید پرند در حال ساخت است كه 15 هزار واحد آن مربوط به تعاونی ها و 80 هزار واحد آن را دولت با همكاری انبوه سازان داخلی و خارجی می سازد./عب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.