سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

مبلغان ديني بايد به علم روز مجهز باشند

معاون فرهنگي و امور تبليغ اداره کل تبليغات اسلامي خراسان شمالي گفت: امروزه با توجه به پيشرفت‌هاي علم و فناوري و وسايل اطلاعاتي فراوان مبلغان ديني بايد به علم روز مجهز باشند.

 

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ حجت‌الاسلام بابامحمدايزانلو با بيان اينكه مبلغان بايد مطالب را بر اساس نياز مخاطب بيان كنند افزود: مخاطب شناسي و فن خطابه تخصصي است كه هر مبلغ و روحاني در حوزه علميه به عنوان يكي از دروس آن را مطالعه مي كند.

وي اظهار كرد: امروزه با توجه به پيشرفت‌هاي علم و فناوري و وسايل اطلاعاتي فراوان مبلغان ديني بايد به علم روز مجهز باشند، اگر مبلغان به شكل سنتي و با نداشتن اطلاعات به روز در كرسي تبليغ دين قرار بگيرند تاثير آنان بر مخاطب بسيار كم خواهد شد.

حجت‌الاسلام ايزانلو بر استفاده مبلغان از ابزار روز مانند سامانه‌هاي نرم‌افزاي مي‌تواند در تبليغ دين تاکید و خاطر نشان کرد:درصد بالايي از مبلغان ما از تجربه بالايي در فن مخاطب شناسي برخوردار هستند.

وي افزود: مبلغان ديني كه مدرك سطح دو حوزه علميه را كسب كرده‌اند از طريق فراخوان در اين دوره‌هاي آموزش شركت مي‌كنند و پس از گرفتن مدرك براي تبليغ به مناطق مختلف اعزام مي‌شوندب/.

 

 

برچسب ها: مبلغ ، علم ، روز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.