سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

بازاریابی محصولات كشاورزی از اولویت های سازمان تعاون روستایی كشور است

عضو هیات مدیره سازمان مركزی تعاون روستایی كشور گفت: بازاریابی، خرید و فروش منطقی محصولات كشاورزی از اولویت های این سازمان در كشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، محمدزاده در نشست هم اندیشی تشكل های بخش كشاورزی استان مركزی افزود: شبكه های تعاون روستایی به عنوان حامیان كشاورزان در امر تولید، توزیع و عرضه محصولات هستند و نقش بسزایی در ساماندهی خرید نهاده ها برای بهره برداران و زمینه فروش محصولات آنان را دارند.

وی گفت : حذف واسطه های خرید محصولات كشاورزی كمك شایان توجهی به این حوزه است و باعث رشد اقتصادی و افزایش سود تولید كنندگان این بخش می شود.

عضو هیات مدیره سازمان مركزی تعاون روستایی كشور افزود : استفاده از بسته های نرم افزاری و سخت افزاری برای توانمند سازی تشكل ها و ساماندهی تعاونی ها در قالب 20 پروژه از برنامه های این سازمان در جهت توسعه كشاورزی است.

محمدزاده گفت : بیش از 14 درصد تولید ناخالص ملی، 24 درصد اشتغال، 30 درصد ارزش صادرات غیر نفتی و حدود 90 درصد نیاز غذایی كشور توسط بخش كشاورزی تولید و تامین می شود. /س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.