سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاویانپور:

پرسپولیس در حد یک قهرمان ظاهر خواهد شد

بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس در فصل جدید در حد قهرمان ظاهر خواهد شد.

حامد کاویانپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: به نظر من پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات بسیار خوب عمل کرده و توانسته مهره های کار آمدی را جذب کند و می تواند در فصل جدید درحد یک قهرمان ظاهر شود.

وی افزود: امیدوارم این مهره ها خیلی زود با یکدیگر هماهنگ شوند و شروع پر قدرتی در لیگ داشته باشند  تا بتوانند بدون حاشیه کارشان را انجام دهند حاشیه بلای جان تیم های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس است واگر آرامش داشته باشند می توانند نتایج خوبی کسب کنند.

کاويانپور تصريح کرد: در فصل جدید انتظارات از پرسپولیس خیلی زیاد است چون فصل قبل نتوانستند نتیجه بگیرند و هواداران خیلی اذیت شدند اما با توجه به بازیکنانی که گرفته اند باید در لیگ جدید بسیار قوی ظاهر شوند تا خاطره روزهای بد فصل قبل از ذهن هواداران پاک شود.

بازیکن سابق پرسپولیس اظهار داشت: رویانیان با جذب بازیکنان مد نظر دنیزلی کار سخت وبزرگی انجام داده و به نظر من موفق ترین مدیر عامل در فصل نقل وانتقالات بوده است امیدوارم در فصل جدید زحمات رویانیان جواب بدهد و پرسپولیس را در حد یک قهرمان ببینیم.

کاویانپور در پایان گفت: دنیزلی مربی بزرگ  و کار بلدی است و حالا که تیم را خودش بسته، قطعا نتیجه خواهد گرفت هواداران باید از پرسپولیس حمایت کنند تا شاهد نتایج خوب تیم در فصل جدید باشیم./مح

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.