سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گفتگوی اختصاصی باشگاه خبرنگاران با رسولی نژاد؛

مثل دیگران برای شرکت های خودرو ساز تبلیغ نمی کنیم/دلالان سرشناس در کنار مدیران عامل

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه هزینه های هنگفتی که در باشگاه پرسپولیس صورت می گیرد برای ما جای تعجب دارد اعلام کرد: در باشگاه استقلال بدنبال روش های سالم برای تیمداری در مسابقات لیگ برتر هستیم.

رسولی نژاد، معاون حقوقی و امور استانهاي وزارت ورزش و رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: باشگاه استقلال توان خرید خودروهای گران قیمت برای عقد قرار داد با بازیکنانش را ندارد و ما برای موفقیت تیم خود دست به دامن شرکت های خودرو سازی خارجی نمی شویم، چرا که ما چنین بودجه هایی را نداریم و بدنبال این گونه شیوه ها برای بستن تیم خوب نمی گردیم.
باشگاه استقلال با مشکلات زیاد مالی روبروست  وتاکنون هیچ پولی برای وزارت ورزش و جوانان واریز نشده که در اختیار ما نیز قرار بگیرد، در تیر ماه سال جاری ابلاغ بودجه صورت خواهد گرفت و ما می بایستی تا آن زمان منتظر باشیم تا مشکلات مالی تیممان حل شود.

از پرسپولیس قوی تر هستیم

 رسولی نژاد با بیان اینکه تیم استقلال تا این لحظه از فصل نقل و انتقالات بسیار خوب ظاهر شده گفت: خیلی ها آرزوی داشتن چنین تیمی را دارند، بر خلاف سال گذشته که تيم بسيار خوبي داشتيم و لقب کهکشانی ها را به خود اختصاص داده بود، در فصل جدید وضعیت بهتری داريم، چرا که تیم قوی تری را نسبت به گذشته بسته ایم و مطمئنا در عمل و در زمین مسابقه به پرسپولیسی ها ثابت خواهیم کردکه از آنها قوی تر هستیم و نیازی به تبلیغات و هیاهوی رسانه ها نیز نداریم.

دلالان سرشناس در کنار مدیران عامل

 معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه با اعلام اینکه جو مناسب و سالمی بر فصل نقل و انتقالات باشگاه های کشور حاکم نیست افزود: گزارش هاي رسيده نشان می دهد که چند تن از دلالان بزرگ فوتبال، در کنار برخي از مدیران عامل باشگاه ها در حال فعالیت هستند و از این موقعیت به سود خود استفاده های لازم را  می کنند باید مراقب باشیم تا در روز هایی که پول های زیادی در حال جابه جایی است ضرر نکنیم چرا که هزینه های بی مورد و بی توجهی در حال انجام گرفتن است بسیاری از بازیکنان درجه 2 و درجه 3  که اصلا قابلیتی هم ندارند، با رقم های بسیار بالا و عدم رعایت سقف قراردادها، خود را در تيم هاي ليگ برتري جاي مي دهند و اين وسط يك بازار سودآور خوب براي سودجويان ايجاد شده و متأسفانه برخوردي هم نمي شود.

مشاهده شده كه در كنار  بسياري از مدير عاملان ليگ برتري تعدادي از افراد سرمايه دار فعاليت مي كنند كه، مديران با تكيه بر آنها رقم هاي بالايي را به بازيكنان پيشنهاد مي دهند.
به نظر من، اين ارقام در فصل نقل و انتقالات به هيچ عنوان كمكي به فوتبال ما نخواهد كرد، چرا كه کيفيت بازيكنان با كميت قراردادي آنها بسيار متفاوت است.

مديران باشگاه ها مي بايستي به اين موضوع توجه كنند، كه آنها در باشگاه هايشان جايگاه ثابتي ندارند و با صرف اينگونه هزينه ها، كار را براي مديران بعدي سخت مي كنند، چرا كه در آينده اين تيم ها با بدهي هاي سنگين مالي روبرو مي شوند و پرداخت اين مبالغ از دست مديران آينده بر نخواهد آمد و بيش از هر چيزي به ضرر آن باشگاه خواهد بود.

اگر فدراسيون بخواهد مي تواند بامتخلفان برخورد كند

رسولي نژاد در پاسخ به اين سؤال كه چرا مسئولين فقط دم از وجود تخلفات و نقض قوانين مي زنند هيچ اقدامي براي برخورد با اين اتفاقات ندارند، گفت: همه مي دانيم و مي دانند كه تخلفات صورت مي پذيرد،‌ ولي مراجع ذي صلاح مي بايستي اين موضوعات را رسيدگي كنند.
فدراسيون فوتبال و سازمان ليگ، بايد با اين تخلفات برخورد جدي كنند و آنها اگر بخواهند بايد مدارك و اسناد كافي را تهيه کرده تا وجود تخلفات را اثبات كنند، ولي متأسفانه عزم جدي براي رفع اين مشكلات به چشم نمي خورد،‌ ما به عنوان وزارت ورزش نمي توانيم وارد جزئيات و چنين مسائلي شويم، چرا كه وظيفه مستقيم وزارت ورزش نيست و بايد هر فدراسيوني مشكلات و تخلفات مربوط به خود را بررسي كند.

بازيكنان ميلياردي سودي براي ما ندارند


معاون وزير ورزش و جوانان با انتقاد از عملكرد تيم ملي فوتبال كشورمان در ديدارهاي مقدماتي جام جهاني 2014 برزيل اظهار داشت: بسياري از بازيكناني كه اين روزها حرف از قراردادهاي ميليارديشان زده مي شود به هيچ عنوان در تيم ملي قابل قبول نبودند و مشخص شد كه اين پول ها هيچ تأثيري دركيفيت فوتبال ما ندارد. از دو ديداري كه تاكنون براي صعود و راهيابي به جام جهاني انجام داده ايم هيچ تاكتيكي از مربيان و بازيكنان شاهد نبوديم، در ديدار مقابل ازبكستان كاملاً تدافعي بازي كرديم و با خوش شانسي و به لطف داور موفق به كسب سه امتياز شديم و به نظر من از آن دسته پيروزي هايي بود كه به هيچ وجه دلچسب نبود و در ديدار مقابل ازبكستان تاكتيكي در دستور كار تيم ايران نبود.
در ديدار مقابل قطر هم در حالي كه بايد سراپا حمله بوديم و در خانه خود سه امتياز مسابقه را از آن خود مي كرديم به نتيجه تساوي رضايت داديم به نظر من همه مردم ايران اگر كارشناس فوتبال نباشند، حداقل فهم و درك فوتبال را دارند و همه ديدند كه تيم ملي ما هيچ حرفي مقابل قطر براي گفتن نداشت،  در روزيكه صد هزار هوادار همه شرايط را براي كسب پيروزي آماده كرده بودند، تيم ما عملكرد ضعيفي را بجاي گذاشت و دوباره كار را براي صعود به مرحل نهايي به اما اگر كشاند. مي بايستي اين اتفاقات و مشكلات در ديدارهاي پيش رو بر طرف شود تا در روزهاي آخر با مشكل روبرو نشويم.

لازم به ذکر است، عصر امروز 25 خرداد نشستي ميان رسولي نژاد و فتح اله زاده، مديرعامل باشگاه استقلال در خصوص وضعيت نقل و انتقالات اين تيم  برگزار خواهد شد./با

گفتگو اختصاصي حسين جعفربگلو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۱
محسن
۱۸:۴۵ ۳۱ خرداد ۱۳۹۱
پرسپوليسيها جوجه رو اخر پاييز ميشمارن مهم مديرت تيمه كه اونو شما ندارين تيم يعني استقلال مربي فقط قلعه نوعي
محمد
۰۱:۲۶ ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
استقلالیا بازی نقل وانتقالاتو باختن الان دارن جر میزنن
کمال رحمانی
۰۸:۱۶ ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
ما فصل پیش. یه جام گرفتیم اما پرسپولیس. 12 شد با این ولخرجیهای. باشگاه احتمالا تا رده 11بالا بیاد که بازم خوبه عشق است اس اس ایران امسال ما قهرمان میشیم.
کمال رحمانی
۰۸:۱۳ ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
ما فصل پیش. یه جام گرفتیم اما پرسپولیس. 12 شد با این ولخرجیهای. باشگاه احتمالا تا رده 11بالا بیاد که بازم خوبه عشق است اس اس ایران امسال ما قهرمان میشیم.
مجتبی
۰۰:۲۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
متاسفانه آقای رسولی نژاد از تریبونی که تو وزارت ورزش دارن سوء استفاده میکنن و سعی در تخریب سردار رویانیان دارن.
جالبه که چشم دیدن عرضه سردار رو ندارن که تونسته با بزرگترین کارخانه های خودرو سازی دنیا به عنوان اسپانسر به توافق برسه و همه جوره سعی دارن سردار رو زیر سوال ببرن.
بله آقای رسولی نژاد. شما هم از خودتون جنم نشون بدین و برین با اسپانسرهای خوب به توافق برسین تا نخواین چشم به کمک دولت داشته باشین.
متاسفانه این روزها استقلال سربار دولت شده و مثل شاگرد ضعیفی شده که به جای درس خوندن سعی میکنه که بچه زرنگ کلاس رو زیر سوال ببره.
تازه جناب رسولی نژاد، کافیه باشگاه از هوادارهاش کمک بخواد تا پرسپولیسیا با جون و دل به یاری باشگاه برن، اگه هر هوادار 1000تومن به باشگاه کمک کنه 40 میلیارد به باشگاهمون کمک کردیم. اینم از محسنات تیم پرطرفداره که شما از اون بی بهره هستین.
بله، وقتی مدیریت صحیح باشه و اعتماد هوادار رو جلب کنه هوادار هم از هیچ کمکی دریغ نمیکنه.

سردار دوستت داریم.
دانیال عنایت مهر
۲۲:۴۹ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
میگم آقای رسولی نژاد برا چی زورتون میاد؟ مگه پارسال که تیم شما بالای 10 میلیارد بسته شد ما چیزی گفتیم. تازه تیم ما با درآمد زایی که از فروش کارت های هواداری داره تو بازار نقل و انتقالات وارد شده.
به امید اینکه تو این فصل هم شیش تایی بشید.