سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه مناسبات بین المللی صلیب سرخ کره شمالی و هلال احمر

نائب رئیس جمعیت صلیب سرخ کره شمالی گفت: سفر به ایران تصویری واقعی از فعالیت های بشر دوستانه جمعیت هلال احمر را نشان داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پیک یونگ هو که از کارخانه لوازم و تجهیزات پزشکی هلال احمر ایران سها بازديد داشت افزود: جمعیت هلال احمر ایران یکی از قدرتمند ترین جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر است که در زمینه تولید تجهیزات پزشکی مدرن و پیشرفته است.

وی با بیان اینکه مردم ایران علیرغم تحریم های سیاسی و اقتصادی غرب استقلال خود را حفظ کرده اند و حیرت جهانیان را برانگیخته اند افزود: من معتقدم هیچ چیز نمی تواند مانع پیشرفت جمهوری اسلامی ایران شود، دستاورد های بزرگ جمعیت هلال احمر ایران در زمینه های مختلف امدادی، درمانی و کمک های بشر دوستانه به آسیب دیدگان حوادث خارج از ایران گواه این مدعاست.

یونگ هو تاکید کرد: شرکت مدرن تجهیزات پزشکی هلال احمر از نظر لوازم و تجهیزات نه تنها در خاور میانه بلکه در جهان مقام نخست را دارد.

در این بازدید محمد خادم علیزاده، مدیر عامل شرکت تجهیزات پزشکی ایران سها نیز اظهار داشت: سالانه در این کارخانه دو میلیون عدد صافی دیالیز و 500 میلیون انواع سرنگ تولید می شود که کل مصرف مورد نیاز داخل کشور را تامین می کند.

وی با بیان اینکه برای صادرات محصولات تجهیزات پزشکی با چندین کشور در حال مذاکره هستیم آمادگی جمعیت هلال احمر ایران را برای همکاری با صلیب سرخ کره شمالی در زمینه صدور تجهیزات و لوازم پزشکی با قیمتی نازل به آن کشور اعلام کرد./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.