سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی صورت گرفت؛

طرح روزه اختیاری همراه با ضیافت افطاری

دانشگاه آزا د اسلامی واحد تهران مرکزی برای نخستین بار در ماه مبارک رجب در حرکتی فرهنگی و ارزشی "طرح روزه اختیاری " را برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران،  در ایام ماه مبارک رجب، ماه نزدیک شدن به دریای معرفت عارفانه های راز وعاشقانه های نیاز ،دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی به منظور ارج نهادن به نهادینه سازی و ترویج ارزشهای فرهنگی در دانشگاه "طرح روزه اختیاری همراه با ضیافت افطاری"را با حضور جمعی از مسئولین دانشگاهی و کشوری، استادان،کارکنان و خانواده هایشان برگزار کرد.
این گزارش حاکی است، فردوس حاجیان سرپرست واحدتهران مرکزی درجمع کارکنان، مسئولان ،استادان وخانواده های روزه دار با تاسی  از پیام ارزشمندمقام معظم رهبری حضرت آیت ا... خامنه ای که فرمودند:« در راه پیشرفت توقف ممنوع است.» گفت:دانشگاه محل بازی احزاب نیست بلکه محل تولید علم و گسترش نوآوری است.
 حاجیان با تاکید بر ضرورت  توجه بیشتر به مسائل فرهنگی و اخلاقی در دانشگاهها گفت: در دوره مدیریت من در واحد تهران مرکزی مسائل اخلاقی  باید عملگرایانه شود.
 وی با تاکید بر  بستر سازی مناسب برای ترویج مسائل عبادی فرهنگی در دانشگاهها تصریح کرد:حق نداریم دیگران را به انجام ندادن مسائل عبادی مانند "نماز" متهم سازیم  بلکه باید بستری ایجاد کنیم تا شور ، شعف و رغبت در افراد بیشتر شود و این امر جز در عملگرا بودن مدیران به امر  " نماز" و مسائل فرهنگی عبادی محقق نمی شود.
سرپرست واحدتهران مرکزی با تاکیدبر اینکه  احساسات نبایددر عقلانیت مان تاثیر بگذارد گفت: عملکرد مدیران ،کارکنان و استادان همراه با بصیرت و هوشیاری باشد.
حاجیان با تاکید بر حمایت مدیران از کارکنان در حال تحصیل گفت: افزایش سطح علمی کارکنان دانشگاه  یکی از الویت هاست. وی  از مدیران دانشگاه خواست با برنامه ریزی و نظارت بر روند امور جاری دانشگاه  با همکاران در حال تحصیل همکاری نمایند.
   وی خطاب به استادان و نخبگان حاضر در برنامه گفت: دانشگاه  از همه استادان محقق و پژوهشگر استقبال میکند و حضور استادان مدعو را نیز در گروههای مختلف آموزشی ارج می نهیم.
   سرپرست واحدتهران مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر مدیریت مسئله محور  و مدیریت راهبردی اذعان داشت : با اقتدار می گویم با دو پرچم دانش و ارزش واتکاءبه قدرت لایزال الهی و بصیرت ،دانشگاه را اداره می کنیم.
بر اساس این گزارش سردار دکتر مهدی سهرابی مشاور انتظامی مقام معظم رهبری در سخنانی  با تاکید بر اینکه سرباز اسلام و انقلاب هستم گفت:هر فردی که در خط ولایت حرکت می کند باید در تقویت نظام نیز همکاری نماید.
وی ضمن ابراز خرسندی از انتخاب استاد فردوس حاجیان به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی تصریح کرد: همه ما سرباز اسلام و انقلاب اسلامی هستیم  و هدف ما خدمت به اسلام و مسلمین است.
گفتنی است، از دیگر میهمانان ویژه این برنامه ارزشی معنوی می توان به حضور استاد داریوش ارجمند پیشکسوت عرصه سینا و تئاتر ،دکتر صمیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، دکتر رستمی مدیر کل مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور ،دکتر نوروزی مدیر کل امور حقوقی شهرداری تهران ، مدیران کل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و روسای دانشگاههای کشور.... اشاره کرد./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.