سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوي كتابخانه علامه جعفري؛

طرح "كتاب پارك"برگزار مي‌شود

كتابخانه علامه جعفري به منظور رواج فرهنگ مطالعه بين شهروندان به ويژه در ساعات اوقات فراغت "طرح كتاب پارك" را برگزار مي‌كند.

هاجر مشهدي جبار ،رئيس كتابخانه علامه جعفري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت:‌كتاب پارك را از اول خرداد ماه در سطح بوستان‌هاي منطقه 5 به منظور پركردن اوقات فراغت خانواده‌ها آماده و مهيا كرده‌ايم.
وي در ادامه افزود:خوشبختانه اين طرح با استقبال مردم روبرو شده است و براي آنها جالب است بدون آنكه عضو كتابخانه باشند بصورت رايگان از اين امكانات استفاده كنند.
مشهدي جبار تصريح كرد:بيش از 100 عنوان كتاب شامل كتابهاي كاربردي،رمان‌هاي كوتاه،سخنان بزرگان و كتاب‌هاي حوزه كودك و نوجوان را در اين برنامه استفاده مي‌كنيم.
رئيس كتابخانه علامه جعفري بيان داشت:از كتاب‌هاي كم حجم در اين طرح استفاده كرديم زيرا خانواده ها ظرف مدتي كه در پارك هستند،كتاب را به اتمام برسانند ولي اگر در مواقعي كتاب ناتمام خوانده شود مخاطبان مجبور مي‌شوند؛روز ديگر دوباره به پارك آمده و ادامه مطالعه خود را  انجام دهند.
مشهدي جبار در پايان اشاره كرد:ساعت اجرا اين برنامه 17 تا 19 است.
گفتني است؛تاكنون طرح كتاب پارك در بوستان‌هاي محصل،‌ميعاد و اكنون نيز در بوستان زنبق تا پايان خرداد ميزبان علاقمندان به كتاب و كتابخواني خواهد بود./ه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.