سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلخوری پیکان و ویسی از ایمان مبعلی؛

تماس قلعه نوعی هافبک سابق را پشیمان کرد

ایمان مبعلی، سرانجام پس از صحبت های فراوان تصمیم گرفت به استقلال بازگردد این در حالی است که این بازیکن در انتظار تماس باشگاه پرسپولیس بود اما زمانی که از این تیم ناامید شد با پیکان مذاکره کرد و پس از جدایی از این تیم، با دلخوری فراوان اعضای این تیم روبرو شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این بازیکن توافقات لازم را با مسئولان تیم پیکان انجام داد و پس از آن با ویسی نیز گفتگو کرد تا فصل آینده را در این تیم سپری کند اما این در حالی است که پیشنهاد استقلال تا آن زمان جدی نبود اما این در حالی است که مسئولان این تیم پس از شنیدن خبر حضور وی در تیم پیکان با این بازیکن تماسی گرفتند و خواستار حضورش در باشگاه شدند.

این در حالی است که پیکانی ها مذاکره با مبعلی را تمام شده داشتند اما به یکباره این بازیکن این تیم را رها کرد و راهی تیم استقلال شد.

گفته می شود، تماس ویژه امیر قلعه نوعی با ایمان مبعلی باعث شد که وی قید حضور در پیکان را بزند و با استقلال توافق کند. البته گفته می شود این بازیکن بدلیل دوستي دیرینه اش با عبدالله ویسی قصد حضور در تیم پیکان را داشت اما با حضورش در تیم استقلال باعث شد که دوست قدیمی اش از وی دلخور شود زیرا ویسی روی حضور مبعلی در تیم جدیدش حساب ویژه باز کرده بود اما در حالی است که مبعلی پس از عذر خواهی از پیکانی ها  با استقلال قرارداد امضا کرد و راهی تیمی شد که عملکردش بیشتر از پیکان به چشم بیاید.

شایان ذکر است: ایمان مبعلی اعلام کرده است می تواند  در میانه میدان و به عنوان هافبک چپ آبی ها را همراهی کند، اما امیر قلعه نوعی هنوز در این خصوص تصمیم گیری نکرده است زیرا حضور تمامی بازیکنان در تمرینات و آغاز بازی ها مشخص می کند که بازیکنان در تمرینات و آغاز بازی ها مشخص می کند که بازیکنان در چه پست هایی به میدان بروند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
مجتبی
۰۰:۲۷ ۲۶ خرداد ۱۳۹۱
هر وقت که باشگاه استقلال موفق شد قراردادی رسمی در هیئت فوتبال ثبت کنه اونوقت خبر از جذب قطعی مبعلی و سایر بازیکنان بدین.
zizu21
۱۲:۰۲ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
کریم چه شد؟؟؟؟؟
مجتبی
۰۱:۳۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
انصاریفرد با پرسپولیس به توافق رسید.
نکنه انتظار داشتی سردار جلوی حاج فتل کم بیاره. امروز که فتل تو ورزش و مردم بود رویانیان داشت با بازیکنهای مورد نظرش مذاکره میکرد و انصاریفرد و پژمان نوری با پرسپولیس تموم کردن و فصل آینده پرسپولیسن.
میلاد
۱۱:۱۶ ۲۵ خرداد ۱۳۹۱
عشق است ایمان جون