سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اعزام کارگران خراسان‌رضوی به مسابقات جودو قهرمانی غرب آسیا

تیم جودو کارگران خراسان‌رضوی به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین‌المللی جودو قهرمانی غرب آسیا اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران  ،  از مشهد، تیم جودو کارگران خراسان‌رضوی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین‌المللی جودو قهرمانی غرب آسیا اعزام می‌شوند.

این مسابقات به مدت دو روز از 15 تیرماه سال جاری در کشور اردن برگزار می‌شود و جودوکاران کارگر خراسانی به‌عنوان نماینده کشورمان روی تاتامی می‌روند.

در این تیم بهروز پهلوانلو در وزن منهای 60 کیلوگرم، مهدی فیضی منهای 66 کیلوگرم و قنبرعلی قنبری در وزن منهای 73 کیلوگرم رقابت می‌کنند.

در وزن منهای 81 کیلوگرم امیر قاسمی‌نژاد، منهای 90 کیلوگرم وحید بهابسته و در وزن منها و به علاوه 100 کیلوگرم نیز به ترتیب خسرو رحیمی و حمید قلی‌زاده مسابقه می‌دهند.

مصطفی زحمتکش رئیس هیئت جودو کارگران خراسان رضوی به‌عنوان سرپرست و حامی مالی و یحیی برومند دبیر این هیئت به‌عنوان سرمربی جودوکاران کشورمان را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

همچنین تیم جودو بانوان جمهوری اسلامی ایران نیز مستقیما به حمایت فدراسیون جودو و کوراش ایران به این مسابقات اعزام می‌شود.

جودوکاران کارگر خراسان رضوی تمرینات آماده‌سازی خود را همه روزه در سالن ورزشی کارگران مشهد دنبال می‌کنند./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.